کد خبر : 1754947 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:45 | 127.2K بازدید | 39 دیدگاه

غیر قابل قبول؛ غیر قابل بخشش

پایان رویای قهرمانی؛ 7 افتضاح فصل بارسلونا (عکس)

اگر معجزه ای رخ ندهد، بارسا فصل را تنها با یک جام کوپا دل ری به اتمام خواهد برد. هواداران بارسلونا بدون شک هفت بازی فاجعه بار فصل جاری را فراموش نخواهند کرد.

پایان رویای قهرمانی؛ 7 افتضاح فصل بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، برای بارسا عملا تعطیلات تابستانی از دیشب شروع شد. تنها دو بازی برابر سلتا و ایبار باقیمانده و بعید است آبی اناری ها پس از تساوی 3-3 برابر لوانته دیگر شانسی برای قهرمانی لالیگا داشته باشند. این دومین سال متوالی است که دست بارسا از لالیگا کوتاه می ماند.

 

 

1600535

 

 

از 4 بازی اخیر و در حالی که بارسا به پیروزی برای قهرمانی نیاز مبرم داشته، تنها توانسته 5 امتیاز کسب کند و به خصوص شکل از دست دادن پیروزی در بازی دیشب نشان می داد که بارسا تیمی بدون روح و شخصیت لازم برای قهرمانی است. تیم تحت هدایت رونالد کومان برتری 0-2 نیمه اول را در نهایت با تساوی 3-3 عوض کرد.

درست است که بارسا امسال پروژه ای جدید را با تعداد زیادی بازیکن جوان و کم تجربه شروع کرده و هواداران بارسا شاید بتوانند ناکامی در بازی های رودررو برابر رئال و اتلتیکو را درک کنند اما دیدارهای دیگری در طول فصل بوده که بارسا به بدترین شکل ممکن در آنها ناکام مانده است.

 

 

1600635

 

 

 

در زیر به هفت مورد اشاره خواهد شد:

 

 

1600664

 

 

شکست 2-1 در زمین کادیز

بارسا در حالی به زمین کادیز رفت که باید سه امتیاز را کسب می کرد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد و در نهایت بازی را باخت که شروعی بود بر ناکامی های فصل این تیم. گل اول روی ضربه کرنر حاصل شد در حالی که هیچ بازیکنی از بارسا درون محوطه جریمه اقدام به یارگیری نکرده بود. گل دوم هم نتیجه ناهماهنگی عجیب جوردی آلبا، لنگله و تراشتگن حاصل شد.

 

 

1600661

 

 

شکست 0-3 از یوونتوس

بارسا به یک تساوی و حتی باخت 2-0 نیاز داشت تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود اما در نهایت این اتفاق نداد. یوونتوس در نوکمپ پیروز شد و صدرنشین به دور بعد رفت. نمایش بارسا بسیار دور از انتظار بود.

کریستیانو رونالدو در خانه مسی دبل کرد و گل دیگر را وستون مک کنی به ثمر رساند.

 

 

1600665

 

 

شکست 2-3 در فینال سوپرکاپ از بیلبائو

بارسا تا دقیقه 90 از بیلبائو پیش بود ولی گل تساوی را دریافت کرد و سپس در وقت اضافه اول اینیاکی ویلیامز گل سوم را برای بیلبائو زد و با همان گل قهرمانی از دست بارسا خارج شد.

گل تساوی دقیقه 90 ویالیبره در حالی به ثمر رسید که بارسا با گل دیرهنگام گریزمان تنها چند ثانیه تا قهرمانی فاصله داشت.

 

 

1574263

 

 

شکست 1-4 خانگی از پی اس جی

بارسلونا در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ابتدا با پنالتی لیونل مسی از پی اس جی پیش افتاد ولی در ادامه 4 گل دریافت کرد که سه گلش توسط کیلیان امباپه به ثمر رسید. در بازی برگشت بارسا نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برسد و پس از مدت ها در یک هشتم نهایی با لیگ قهرمانان وداع گفت. بازی رفت به خوبی ثابت کرد که بارسلونای کومان تیمی برای چالش های بزرگ نیست.

 

 

1600663

 

 

تساوی عجیب خانگی برابر کادیز

بارسلونا تا دقیقه 90 با یک گل از کادیز پیش بود و موقعیت های زیادی را هم از دست داد تا در نهایت میهمان با پنالتی دقیقه 88 گل تساوی را بزند و دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

 

1597220

 

 

شکست حیرت انگیز 1-2 از گرانادا

بارسا در صورت برتری در نوکمپ بر گرانادا صدرنشین لالیگا می شد و سرنوشت قهرمانی را در دست خود می گرفت. ابتدا بارسا بود که به گل رسید ولی در نیمه دوم بازهم روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد و بازی را باخت. باخت بارسلونا به قدری عجیب بود که بسیاری همان شب به این نتیجه رسیدند که تیم لایق قهرمانی نیست.

 

 

1600487

 

 

تساوی 3-3 برابر لوانته

تساوی دیشب هم عملا شانس بارسا را برای قهرمانی کاهش داد و این تیم فصل را احتمالا تنها با یک جام(کوپا دل ری) به اتمام می برد.

 

دیدگاه‌ها