کد خبر : 1754952 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:49 | 39K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای رادیو کاتالونیا

جلسه فوری در بارسلونا؛ کومان اخراج می شود؟

رونالد کومان به احتمال زیاد تنها دو بازی دیگر سرمربی بارسلونا خواهد بود.

جلسه فوری در بارسلونا؛ کومان اخراج می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد کومان در بارسلونا مبهم تر از هر زمان دیگری است. نمایش ضعیف بارسا در بازی شب گذشته مقابل لوانته و عوض کردن برتری 0-2 با تساوی 3-3 سبب شد تا بارسا حالا دیگر شانس چندانی برای قهرمانی لالیگا نداشته باشد.

 

 

1600497

 

 

به این ترتیب دشوار بتوان تصور کرد که رونالد کومان فصل بعد هم روی نیمکت بارسا بنشیند. از همان روزهای ابتدایی انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسا، زمزمه های تغییر کومان به گوش می رسید ولی نتایج خوب تیم در یک مقطعی دو ماهه سبب شد تا لاپورتا حمایتش از مرد هلندی را اعلام کند.

کومان دو روز پیش و در نشست خبری خود نیز تاکید داشت که خودش را فصل بعد مربی بارسا می داند ولی دیشب اعتراف کرد که ممکن است اخراج شود.

 

 

1585280

 

 

دقایقی پیش رادیو کاتالونیا ادعا کرد که امروز جلسه ای فوری و اضطراری بین لاپورتا و کومان برگزار خواهد شد و رئیس از سرمربی در مورد تساوی دیشب و نیز کسب تنها 5 امتیاز از 12 امتیاز ممکن در 4 بازی اخیر، توضیح خواهد خواست.

لاپورتا در کمپین های انتخاباتی خود گفته بود که سرنوشت کومان به نتایج تیم بستگی خواهد داشت و با این تفاسیر، احتمال برکناری او بسیار بالا خواهد بود. این در حالی است که کومان هنوز یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها