کد خبر : 1754967 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:45 | 12.1K بازدید | 5 دیدگاه

امیدوارم مگوایر به فینال برسد؛

سولسشر: ناکامی لیورپول؟ دغدغه من یونایتد است

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد هری مگوایر در فینال لیگ اروپا حاضر باشد.

سولسشر: ناکامی لیورپول؟ دغدغه من یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا شب در دیداری مهم و حیثیتی در خانه خود استادیوم اولدترافورد پذیرای لیورپول خواهد بود. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی یونایتد در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و در مورد آخرین وضعیت هری مگوایر و البته تمدید قرارداد این باشگاه با ادینسون کاوانی صحبت کرد.

 

احتمال نرسیدن لیورپول در لیگ قهرمانان در صورت شکست: "وظیفه من هدایت باشگاه منچستریونایتد و نگلانی در مورد اهداف این باشگاه است. برای من مهم است هواداران در مورد عملکرد تیم چه فکری کرده و چه انتظاراتی از یونایتد در فصول بعدی دارند. در ادامه ما به به عنوان یک تیم واحد و متحد وارد میدان خواهیم شد."

 

1600508

 

شرایط هری مگوایر: "او دچار شکستگی نشده، اما آسیب دیدگی رباط او جدی بوده است. البته من کاملا مثبت اندیش هستم و امیدوارم که او برای دیدار فینال لیگ اروپا آماده شود. البته من فکر نمی کنم هری مگوایر تا پیش از پایان فصل در لیگ برتر بازی کند. اما ما همه تلاش خود را می کنیم تا او در دیدار فینال لیگ اروپا قادر به حضور در میدان باشد.

 

شما همیشه باید سعی کنید به دنبال مراقبت از بازیکنان در بلند مدت باشید. اگر مگوایر مناسب باشد در ترکیب یونایتد بازی خواهد کرد و اگر نه از  مگوایر استفاده نمی کنیم. اما همانطور که گفتم امیدواریم مگوایر برای دیدار فینال آماده باشد. اگر مگوایر به فینال برسد برای رقابت های یورو نیز آماده خواهد شد. نروژ در رقابت های یورو حاضر نیست، بنابراین من واقعا نگران این مسابقات نیستم."

 

1599637

 

تمدید قرارداد ادینسون کاوانی: "من فکر می کنم ما در طول فصل متوجه شدیم که می توانیم چه انتظارتی از این بازیکن داشته باشیم. فصل بعدی او آماده خواهد بود و در شرایطی مناسب در تمرینات پشیش فصل شرکت خواهد کرد. فصل گذشته ادینسون کاوانی بعد از هفت ماه دوری از میادین به ترکیب یونایتد اضافه شد و بازی کردن در این شرایط آسان نیست. دیگر بازیکنان جوان یونایتد به عملکرد کاوانی نگاه می کنند و او در حال حاضر یکی از بهترین ها در جهان است."

دیدگاه‌ها