کد خبر : 1754970 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:04 | 68.2K بازدید | 26 دیدگاه

واکسن کرونا بزند می‌آید

دستیار مجیدی؛ مربی سابق تیم ملی ایتالیا

فرهاد مجیدی اعلام کرد یک دستیار ایتالیایی را به زودی به کادرفنی اش اضافه می کند.

دستیار مجیدی؛ مربی سابق تیم ملی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی فراز کمالوند از کادرفنی استقلال بحث بر سر انتخاب دستیار  جدید فرهاد مجیدی بسیار بوده است. در این باره از ابتدا گفته می شد که مجیدی قصد دارد یک مربی ایتالیایی را به جمع نفرات کادرفنی استقلال اضافه کند اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.


در این خصوص گمانه زنی های متعددی نیز مطرح شد اما امروز فرهاد مجیدی اعلام کرد که این دستیار یک مربی ایتالیایی است.


سرمربی استقلال در این خصوص گفت: «آقای کمالوند لطف کردند و به استقلال تشریف آوردند. بسیار دوست داشتم ایشان در کنارم باشم. او مشاور من بود و زحمات زیادی هم برای تیم کشید. یک موقعیت کاری خوبی برایش پیش آمد و اجازه دادم که جدا شود.»


وی ادامه داد: «چون اول مربیگری ام هستند، مشاوران خیلی خوبی دارم. الان هم قرار است یک مربی ایتالیایی که در سری آ ایتالیا کار می کند به عنوان مشاور در کنار من باشد. او در بازی های آسیایی نیز مشاور من بود و چندین سال نیز روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته است.»


مجیدی درباره زمان حضور این مربی در ایران گفت: «انشاالله واکسن کرونای خود را که بزند به ایران می آید و تا آخر لیگ در کنارم خواهم بود.»


سرمربی استقلال درباره نام این مربی ایتالیایی تاکید کرد :«انشااله به ایران می آید و او را می بینید.»


این در شرایطی است که با توجه به قانون منع حضور خارجی ها در فوتبال ایران مربی جدید خارجی استقلال نمی تواند روی نیمکت بنشیند و فقط در تمرینات کنار فرهاد مجیدی خواهد بود.

دیدگاه‌ها