کد خبر : 1755020 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 21:56 | 35.2K بازدید | 5 دیدگاه

علت غیبت مارسلو در لیست رئال؛ جر و بحث با زیدان!

گل گزارش داده که دلیل خط خوردن مارسلو از لیست رئال مادرید برای بازی برابر گرانادا تنش بین او و زین الدین زیدان در تمرین امروز لوس بلانکوس بوده است.

علت غیبت مارسلو در لیست رئال؛ جر و بحث با زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، هر چه بیشتر از فصل می‌گذرد مشخص می‌شود که مدافع برزیلی رئال مادرید یعنی مارسلو دیگر جایگاهی در ایده های تاکتیکی زین الدین زیدان دارد و به نوعی او را ناامید کرده است؛ موضوعی که در جلسه تمرینی امروز رئال مادرید بیشتر به چشم آمد.

 

 

1600780

 

 

هفته گذشته گل گزارش داد که در رختکن رئال مادرید این باور وجود دارد که زین الدین زیدان آخرین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر می گذارد. در واقع گفته شد که مرد فرانسوی آماده است تا در پایان فصل از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

 

اما به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به پایان فصل به نوعی تنش نیز در باشگاه رئال مادرید افزایش پیدا کرده است. در همین راستا گل امروز گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن ادعا شده دلیل خط خوردن مارسلو از لیست رئال مادرید برای بازی با گرانادا تنش لفظی او و زین الدین زیدان در تمرین امروز بوده است. به نظر می رسد که عامل این بحث اختلاف نظر زیدان و مارسلو بر سر مسائل دفاعی بوده که نهایتاً منجر به خط خوردن مدافع برزیلی از لیست شده است.

 

 

1600779

 

 

از طرفی برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن است که زین الدین زیدان با بازیکنان هم وطن خود یعنی فرانسوی ها رابطه بهتری دارد و همین موضوع شاید باعث شده که به دلیل حضور فرلان مندی در پست مارسلو، رابطه این دو با چالش روبرو شود.

 

با توجه به اینکه مندی مقابل گرانادا به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و از طرف دیگر مارسلو نیز حالا از لیست خط خورده، به نظر می‌رسد زین الدین زیدان به محصول آکادمی باشگاه یعنی میگوئل گوتیرز فرصت حضور در میدان را خواهد داد.

دیدگاه‌ها