کد خبر : 1755043 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 01:07 | 23.8K بازدید | 11 دیدگاه

تورینو 0 - 7 میلان؛ بی رحم نسبت به تورینی ها

میلان با ارائه یک نمایش برتر با هفت گل موفق به شکست تورینو شد.

تورینو 0 - 7 میلان؛ بی رحم نسبت به تورینی ها

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب یک پیروزی فوق العاده در خانه یوونتوس، میلان امشب دیگر تیم شهر تورین را با اقتدار شکست داد تا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. روی پاس به بیرون براهیم دیاز، تئو هرناندز با یک ضربه فوق العاده به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول روسونری شد.

 

دقایقی بعد میلان فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه سر محکم فرانک کسیه با عکس العمل سیریگو همراه شد و در ریباند نیز ضربه کاستیخیو راهی به دروازه تورینو نیافت.

 

1600813

 

اما در دقیقه 26 و با متوقف شدن آنته ربیچ در محوطه جریمه تورینو، میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرانک کسیه پشت توپ قرار گرفته و گل دوم میلان را نیز به ثمر رساند.

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس اشتباه هاکان چالهان اوغلو بود که تورینو فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه برمر توسط جیجی دوناروما مهار شد و در ریباند نیز تورینو نتوانست به گل برسد تا در نهایت میلان با کسب برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

میلان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم هم رسید. روی پاس فرانک کسیه در محوطه، براهیم دیاز با یک ضربه پای راست دقیق گل سوم روسونری را نیز به ثمر رساند.

 

اما در ادامه و روی پاس آنته ربیچ بود که این بار تئو هرناندز در مقابل دروازه تورینو با یک ضربه چیپ و تماشایی موفق به زدن گل چهارم شد. در دقیقه 67 این بار کرونیج با پاس خود ربیچ را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او موفق شد گل پنجم را نیز به ثمر برساند.

 

اما طوفان میلان ادامه یافت و در دقیقه 73 این بار آنته ربیچ روی فداکاری رافائل لیائو و پاس دقیق او به راحتی توانست گل ششم را نیز به ثمر برساند. دقایقی بعد باز هم کرونیچ خلق موقعیت کرد و این بار آنته ربیچ در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد تا میلان با هفت گل تورینو را مغلوب بکند.

دیدگاه‌ها