کد خبر : 1755061 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:54 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: این پیروزی برای هواداران اهمیت زیادی داشت

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش هنوز برای کسب سهمیه اروپایی شانس دارد.

آرتتا: این پیروزی برای هواداران اهمیت زیادی داشت

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته با ارائه یک نمایش حساب شده موفق شد با تک گل اسمت رو حریف قدرتمند و این روزها آماده خود یعنی چلسی را شکست دهد تا شاگردان میکل آرتتا همچنان برای کسب سهمیه اروپایی شانس داشته باشند؛ هرچند که شرایط برای آنها خیلی دشوار است.

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل چلسی گفت: "اگر اشتباه نکنم 10 سال از آخرین باری که ما در این استادیوم به پیروزی رسیدیم سپری می شد و فکر می‌کنم که این برد برای طرفداران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. شاید این برد برای کسانی که داخل باشگاه نیستند معنای ویژه ای داشته باشد اما بازیکنان تیم نیازی به ثابت کردن خود به من ندارند.

 

 

1600840

 


من روزانه شاهد تلاشی که این بچه ها انجام می دهند هستم اما احتمالاً این پیروزی برای افرادی که خارج از این باشگاه هستند معنای بزرگی دارد."

 

میکل آرتتا در رابطه با شانس لیورپول برای کسب سهمیه اروپایی نیز گفت: " اگر با ریاضیات به این قضیه نگاه کنیم ما هنوز شانس داریم. من پشت سر هم این مسئله را تکرار می کنم و می گویم که باید در آخرین مسابقات همچنان برای شانس خودمان ارزش قائل شویم و پس از آن ببینیم که شرایط چگونه رقم خواهد خورد."

 

 

1600838

 

 

آرتتا در رابطه با آماده سازی آرسنال برای فصل آینده نیز گفت: " مهم ترین کاری که باید انجام دهیم این است که به بهترین شکل ممکن آماده شویم تا با این تیم که در اختیار داریم در همه مسابقات به پیروزی دست پیدا کنیم. مطمئنا فصل آینده همه چیز متفاوت خواهد بود."

دیدگاه‌ها