کد خبر : 1755072 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:09 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور!

وب سایت الریاضیة نوشت که AFC پس از اتمام مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، مکان دیدارهای یک هشتم نهایی را مشخص می کند.

عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، باید به ترتیب به مصاف الهلال و النصر بروند و برخورد نمایندگان ایران و عربستان سوالات زیادی را پیرامون مکان برگزاری این دو دیدار به وجود آورد.

 

در حالیکه دو باشگاه استقلال و النصر باید مطابق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان مرحله بعد باشند، اما عدم حضور نمایندگان ایران و عربستان در کشور مقابل همچنان ابهامات را در این خصوص باقی گذاشته و اکنون یک روزنامه عربستانی از زمان اعلام مکان برگزاری این بازی ها پرده برداشته است.

 

روزنامه الریاضیة عربستان در مطلبی اختصاصی نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تا در ماه جولای درباره مکان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری کند. طبق ادعای این روزنامه، فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال تصمیم گیری AFC در این خصوص است چرا که قصد دارد میزبانی دیدارهای این مرحله را به صورت متمرکز و در شهر ریاض برعهده بگیرد!

 

الریاضیة نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام بازی های مرحله گروهی شرق آسیا که در 20 تیر به پایان می رسد، مکان برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی را اعلام می کند.

دیدگاه‌ها