کد خبر : 1755099 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:02 | 34.1K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره PSG دوباره شاگرد توماس توخل می شود؟

به نظر می‌رسد که چلسی شرایط جذب مارکو وراتی در تابستان پیش رو را بررسی می‌کند.

ستاره PSG دوباره شاگرد توماس توخل می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوش ایتالیایی در سال 2012 از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست و از آن زمان تا به حال در این تیم فرانسوی توپ می‌زند. این بدان معناست که مارکو وراتی در هیچ یک از پنج لیگ معتبر اروپایی به جز لیگ یک فرانسه به میدان نرفته است.

 

هافبک ایتالیایی از سال 2012 بیش از 350 بازی در لیگ یک فرانسه برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داده است؛ دورانی که دو سال و نیم آن زیر نظر سرمربی آلمانی یعنی توماس توخل بوده است و به نظر می رسید که رابطه بسیار خوبی بین این دو نفر برقرار است.

 

 

1600924

 

 

توماس توخل در اواسط فصل از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار شد و سرمربیگری چلسی را بر عهده گرفت. از آن زمان تا به حال سرمربی آلمانی تحول بزرگی در چلسی به وجود آورده و این تیم را به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.

 

اما در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل گمانه زنی ها در رابطه با لیست نقل و انتقالاتی چلسی به اوج خود رسیده است. بر این اساس سایت 90Min مدعی شده که توماس توخل هافبک پاری سن ژرمن یعنی مارکو وراتی را در لیست نقل و انتقالاتی خود قرار داده و از سران چلسی درخواست کرده که این بازیکن را به خدمت بگیرند. توخل یکی از طرفداران پر و پاقرص وراتی است و گفته می‌شود که دوست دارد دوباره با این هافبک خلاق همکاری داشته باشد.

دیدگاه‌ها