کد خبر : 1755258 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:25 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش زیدان به شایعه درگیری لفظی با مارسلو

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که دلیل غیبت مارسلو در لیست این تیم مقابل گرانادا فقط مصدومیت بوده است.

واکنش زیدان به شایعه درگیری لفظی با مارسلو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد امروز موفق شد در خانه گرانادا با نتیجه 4-1 به پیروزی دست پیدا کند تا شاگردان زین الدین زیدان همچنان به ادامه رقابت های لالیگا و کسب عنوان قهرمانی امیدوار باقی بمانند.

 

 

1601214

 

 

زین الدین زیدان پس از بازی در رابطه با پیروزی پرگل تیمش گفت: "فقط گل هایی که به ثمر رساندیم اهمیت نداشت بلکه ما از نظر دفاعی نیز واقعا خوب بودیم. حتی هنگامی که آنها یک گل زدند ما تمرکز خود را از دست ندادیم و خیلی زود گل بعدی را به ثمر رساندیم و این شخصیت تیم را نشان می دهد. همچنین کورتوا نیز چند واکنش خوب از خود نشان داد و به طور کلی در برابر یک تیم بسیار خوب به پیروزی دست پیدا کردیم.

 

ما همچنان به جنگیدن ادامه خواهیم داد و دو بازی پیش روی‌مان باقی مانده است. تا لحظه آخر بازی پایانی تمام انرژی خود را برای موفقیت به کار خواهیم گرفت."

 

شایعه شده بود که مارسلو به دلیل جر و بحث در تمرین رئال مادرید پیش از بازی با گرانادا از لیست این تیم خط خورده است. زیدان در این باره گفت: " او به لحاظ مصدومیت مشکل داشت و ما نمی خواستیم وی را به خطر بیندازیم. همین و چیز بیشتری نیست."

 

 

1600781

 

 

عملکرد میگل گوتیرز و ماروین: " میگل، ماروین و کل تیم عملکرد خوبی داشتند. ما شایسته کسب این پیروزی بودیم. میگل بازی کرد چون ما در آن پست مارسلو و فرلان مندی را در اختیار نداشتیم و او هم عملکرد فوق العاده خوبی داشت. من برایش بسیار خوشحال هستم. او بازیکن رئال مادرید است."

دیدگاه‌ها