کد خبر : 1755261 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:00 | 8K بازدید | 5 دیدگاه

کورتوا: امیدواریم اتلتیکو امتیاز از دست بدهد

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، می‌گوید که این تیم باید تمرکز خود را حفظ کند و منتظر امتیاز از دست دادن اتلتیکومادرید بماند.

کورتوا: امیدواریم اتلتیکو امتیاز از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد با نتیجه پر گل 4-1 گرانادا را شکست دهد تا همچنان دو بازی آینده برای این تیم اهمیت زیادی داشته باشد. در واقع حالا رئال امیدوار خواهد بود که اتلتیکو مادرید در دو مسابقه آینده خود امتیاز از دست بدهد تا آنها از این موضوع استفاده و به قهرمانی دست پیدا کنند.

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، که اتفاقا برابر گرانادا چند واکنش فوق‌العاده از خود نشان داد بعد از این پیروزی گفت: " ما باید همچنان فشار را روی اتلتیکو مادرید حفظ کنیم. همچنین باید امید داشته باشیم که آنها در یکی از دو مسابقه بعدی خود امتیاز از دست بدهند. باید کاملا خودمان را آماده قهرمانی نشان دهیم تا اتلتیکو این احساس را داشته باشد که نمی تواند امتیاز از دست بدهد و فشار روی شان باشد.

 

 

1601232

 

 

من بازی اتلتیکو مادرید مقابل سوسیداد را تماشا نکردم و معتقدم که باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. یکشنبه یک مسابقه فینال دیگر پیش روی ماست و بعد از آن به نتیجه دیدار اتلتیکو نیز نگاهی خواهیم انداخت. دو بازی بعدی ما بسیار دشوار است اما فصل گذشته به خوبی نشان دادیم که می‌توانیم در چنین مسابقاتی به پیروزی برسیم."

 

کورتوا در رابطه با درخشش فوق العاده لوکا مودریچ نیز گفت: " یادم می‌آید بعد از دیدار برابر ختافه گفتم که او به خوبی از خود مراقبت می کند و حالا مشخص شده که سن برای لوکا فقط یک عدد است. او بازی‌های زیادی در این فصل انجام داده و همه کار در خط میانی انجام می‌دهد. کاری که انجام داده نشان می‌دهد که چرا برنده توپ طلا شد."

 

 

1601229

دیدگاه‌ها