کد خبر : 1755271 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:35 | 29.8K بازدید | 3 دیدگاه

صلاح نهم؛

باارزش‌ترین بازیکنان جهان؛ امباپه و هالند در صدر

بررسی ها نشان داده است که ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، در لیست باارزش‌ترین بازیکنان جهان پس از کیلیان امباپه، ستاره PSG، در رده دوم است.

باارزش‌ترین بازیکنان جهان؛ امباپه و هالند در صدر

به گزارش "ورزش سه"، در لیست با ارزش ترین بازیکنان جهان، کیلیان امباپه با ارزش 189 میلیون یورو در رده نخست قرار دارد و ارلینگ هالند با 131 میلیون یورو در رده دوم است. این در حالی است که این دو ستاره جوان در حال مذاکره برای پیوستن به رئال مادرید و بارسلونا هستند.

طبق بررسی هایی که KPGM (شبکه جهانی از شرکت های حرفه ای که خدمات حسابرسی، مالیاتی و مشاوره را ارائه می دهند) به عمل آورده، ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، پس از امباپه در رده دوم قرار گرفته است. بروسیا دورتموند می گوید که قصد فروش ستاره خود در پنجره تابستانی پیش رو را ندارد، هرچند بیلد ادعا کرده است که مدیران دورتموند در صورت دریافت مبلغ 180 میلیون یورو، حاضر به فروش هالند خواهند بود. این مبلغ 149 میلیون یورو بیشتر از ارزش او در مارکت فعلی است.

 

1600626

 

هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس، با ارزشی معادل 127 میلیون یورو در رده سوم این لیست قرار داردو پس از او مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ارزش 121 میلیون یورو در رده چهارم است.

رحیم استرلینگ، وینگر منچسترسیتی، با 119 میلیون یورو و نیمار، ستاره PSG، با 166 میلیون یورو در رده های پنجم و ششم قرار دارند.

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی، با ارزش 113 میلیون یورو در رده هفتم است و پس از او جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، با 110 میلیون یورو در رده هشتم جای گرفته است.

 

1598511

 

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با ارزش 110 میلیون یورو در رده نهم باارزش ترین فوتبالیست های جهان قرار گرفته است و الکساندر ترنت آرنولد، هم تیمی او در لیورپول، با ارزشی برابر با صلاح آخرین فرد در لیست ده بازیکن با ارزش جهان فوتبال است.

از سوی دیگر همین مطالعه درباره ارزش بازیکنانی که در تابستان قراردادشان به پایان خواهد رسید نیز اطلاعاتی را روشن کرده است.

 

1599136

 

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا، با 65 میلیون یورو در صدر این لیست است و پس از او دو بازیکن آزاد دیگر که آنها نیز در لیست خرید کاتالان ها هستند، قرار دارند: ممفیس دیپاس، ستاره هلندی تیم لیون، که ارزشی معادل 20 میلیون یورو دارد و  سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، که در مارکت بازیکنان ارزشی معادل 14 میلیون یورو دارد.

دیدگاه‌ها