کد خبر : 1755313 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:07 | 42.6K بازدید | 3 دیدگاه

پدراک میاتوویچ:

برای هازارد متاسفم؛ او را می‌بینم و افسوس می‌خورم

اسطوره رئال مادرید بعید می داند که ادن هازارد دیگر بتواند به روزهای اوجش برگردد.

برای هازارد متاسفم؛ او را می‌بینم و افسوس می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال دیشب هم کار را از روی نیمکت شروع کرد. رئال در ورزشگاه لوس کارمنس میهمان گرانادا بود و باید سه امتیاز را کسب می کرد تا در کورس قهرمانی باقی بماند و در نهایت نیز با نتیجه 1-4 پیروز شد.

نمایش ضعیف ادن هازارد در بازی برگشت مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که انتقادات زیادی را موجب شد، زیدان را بر این داشت که در دو بازی اخیر برابر سویا و گرانادا او را نیمکت نشین کند.

 

 

1601334

 

 

هازارد در بازی برابر سویا نیمه دوم وارد زمین شد و توانست گل تساوی تیم را در دقیقه 94 به ثمر برساند و دیشب هم پاس گل سوم رئال را به آلوارو اودریوسولا داد ولی نمایش او در زمین چشم‌نواز نبود و همچنان فاصله ای آشکار با ادن هازارد دوران چلسی دارد.

 

 

1601335

 

 

پدراک میاتوویچ اسطوره رئال در پایان بازی و در مورد هازارد به کادنا سر گفت:« معتقدم زیدان کار خوبی کرد که به هازارد از ابتدا میدان نداد. او ترجیح داد بازیکنان جوان و با انگیزه را در ترکیب قرار دهد و آنها به تیم، جان تازه ای دادند. او متوجه اشتباهش در بازی با چلسی شد و تیم بدون بازیکنان بزرگ و مسن بسیار هم خوب جواب داد. معتقدم بازیکنان جوانی که به رئال تزریق شده اند، باید برای فصل بعد هم حفظ شوند.

 

 

1601330

 

 

تماشای بازی های هازارد مرا غمگین می کند. او وارد زمین شد و تقریبا هیچ کار خاصی انجام نداد. نمی دانم او می تواند به فرم سابقش در چلسی بر گردد یا خیر ولی به شخصه خیلی خوشبین نیستم. برایش متاسفم چرا که همه می دانیم او در چلسی چه اعجوبه ای بود.»

 

دیدگاه‌ها