کد خبر : 1755374 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:09 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

سومین گل وینگر آلومینیوم برای مس (عکس)

شب گذشته مس کرمان در هفته بیست و چهارم لیگ یک در استادیوم سردار جنگل رشت در برابر چوکا به نتیجه ی مساوی یک بر یک دست یافت.

سومین گل وینگر آلومینیوم برای مس (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، تیم چوکا در این بازی با وجود اینکه سرمربی خود را به دلیل درگیری با کرونا در اختیار نداشت ارایه گر بازی خوبی در برابر صدرنشین بود و ابتدا به گل رسید و در ادامه شاید اگر یک لحظه دروازه بان تیم چوکا در مهار توپ بهتر عمل می کرد این تیم بازی را با برتری یک بر صفر به پایان می برد. محمد علی نژاد وینگر راست مس کرمان که در تعطیلات زمستانی به جمع شاگردان رضا مهاجری ملحق شده و  در دور رفت بازی ها برای آلومینیوم اراک بازی می کرد یک لحظه از اشتباه دروازه بان چوکا در دفع توپ و غفلت مدافعان تیم میزبان استفاده کرد  و توپ را تبدیل به گل کرد تا مس کرمان بعد از تجربه ی تلخی که در برابر خوشه طلایی داشت از این بازی یک امتیاز کسب کند. 

 

این سومین گل محمد علی نژاد برای مس کرمان بود. او که فصل گذشته بهمراه آلومینیوم اراک صعود به لیگ برتر را تجربه کرد اینبار مصمم است با گل هایی که می زند و موقعیت هایی که خلق می کند به همراه مس کرمان صعود به لیگ برتر را تجربه کند. نکته ی جالب اینکه او در شرایطی دروازه ی چوکا را باز کرد که به خاطر مصدومیت با سر بانداژ شده بازی می کرد.

 

1601455

دیدگاه‌ها