کد خبر : 1755402 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:38 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی پس از سه فصل؛

طلسم‌شکنی آقاخان با سر به کنج دروازه(عکس)

در تقابل آلومینیوم و پدیده، مهاجم اسبق استقلال توانست بعد از بیش از سه سال، گلزنی‌های خود را از سر گیرد و به طلسم گل‌نزدن‌های خود پایان دهد.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی نیمه نخست دیدار آلومینیوم اراک و پدیده خراسان بدون گل مساوی به پایان رسید که شاگردان علیرضا منصوریان در نیمه اول چند فرصت خوب گلزنی را در اختیار داشتند که هیچکدام از ضربات آن‌ها راهی به دروازه پدیده پیدا نکرد و البته باید گفت میلاد فراهانی هم نقش پررنگی در بسته ماندن دروازه پدیده داشت و سه واکنش موفق از خود نشان داد.

 

جدی‌ترین موقعیت آلومینیوم در دقیقه 31 به دست آمد که روی پاس دیدنی پوریا آریاکیا و غفلت خط دفاعی پدیده توپ به مرتضی آقاخان رسید و او با چرخشی زیبا توپ را به گوشه دروازه پدیده فرستاد که واکنش خوب از میلاد فراهانی مانع از فروپاشی دروازه پدیده شد تا همچنان طلسم گل‌نزدن‌های آقاخان ادامه‌دار باشد.

 

1601526

 

دقایقی بعد و در دقیقه 40، روی فرار آقاخان بار دیگر فرصت برای آلومینیوم به دست آمد که او با دخالت رضا یزدان‌دوست مدافع پدیده روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا ناکامی‌های مهاجم سابق استقلال و سایپا همچنان باقی بماند و او در بازگشت از مصدومیت، روزهای بدون گلزنی را سپری کند.

 

با شروع نیمه دوم حملات آلومینیوم ادامه‌دار بود تا این‌که در دقیقه 52 مرتضی آقاخان توانست با ضربه سر تماشایی به طلسم گل‌نزدن‌های خود پایان دهد و گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه میلاد فراهانی کند؛ آقاخان در شرایطی توانست به پدیده گل بزند که او آخرین‌بار در لباس پیکان و در هفته بیست و چهارم لیگ هفدهم توانسته بود در جدال با ماشین‌سازی گلزنی کند و از آن به بعد تاکنون نتوانسته دیگر در لیگ برتر و جام حذفی گلزنی کند.

 

1601525

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که او در این مدت دو مصدومیت سخت پارگی رباط صلیبی را هم تجربه کرد که مزید بر علت شد تا دوران گل نزدن مرتضی آقاخان به طول بینجامد.

 

جالب آن‌که او در مقابل پدیده‌ای گلزنی کرد، که مهدی رحمتی به عنوان یک چهره استقلالی و همبازی سابق آقاخان روی نیمکت آن حضور داشت. ضمن آن‌که رحمتی و آقاخان یک فصل در پیکان با یکدیگر همبازی بوده‌اند و حالا این‌گونه آقاخان با گلزنی خود زمینه‌ساز شکست شاگردان همبازی سابق خود شده است.

دیدگاه‌ها