کد خبر : 1755422 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:40 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

چالهان‌اوغلو در فکر جدایی؛

ستاره میلان در راه پیوستن به یوونتوس؟

گزارش شده است که هاکان چالهان‌اوغلو، ستاره میلان، به توافق با یوونتوس بسیار نزدیک است.

ستاره میلان در راه پیوستن به یوونتوس؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجودی که میلان می تواند مبلغ پیشنهادی خود به هاکان چالهان‌اوغلو را در صورت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول در پایان فصل بالا ببرد، اما رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که این بازیکن ملی پوش ترکیه ای بسیار به توافق و امضای قرارداد با یووه نزدیک است.

قرارداد چالهان اوغلو و روسونری در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید، هر چند میلان مدتی است که مشغول مذاکره با این بازیکن برای تمدید قرارداد است، اما دو طرف هنوز به توافق نرسیده اند.

وب‌سایت کالچو مرکاتو گزارش کرده است که یوونتوس قراردادی به مبلغ سالانه پنج میلیون یورو به چالهان اوغلو پیشنهاد کرده است، رقمی که میلان هنوز نتوانسته به ستاره خود پیشنهاد کند.

 

1601564

 

بیانکونری و ستاره ملی پوش ترکیه در حال رسیدن به توافق هستند اما میلان نیز هنوز دست از بازیکن خود نشسته و در این رقابت حضور دارد.

روسونری به ستاره 27 ساله خود دستمزدی در حدود چهار میلیون یورو در سال را پیشنهاد داده است که آنها می توانند در صورت رسیدن به رده تاپ فور در پایان فصل، این مبلغ را باز هم افزایش دهند.

میلان روز یکشنبه با کالیاری در خانه بازی خواهد کرد و پیروزی در این بازی حضور در چمپیونزلیگ را برای آنها تضمین خواهد کرد. روسونری از سال 2013 به بعد دیگر نتوانسته در چمپیونزلیگ حاضر باشد.

از سوی دیگر یوونتوس ممکن است در پایان فصل نتواند در بین چهار تیم برتر سری آ قرار بگیرد. آنها در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از ناپولی در رده پنجم جدول قرار دارند.

آندره‌آ پیرلو و شاگردانش روز شنبه در خانه به مصاف اینتر خواهند رفت و در بازی بعدی باید با بولونیا رو به رو شوند.

 

 

دیدگاه‌ها