کد خبر : 1755426 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:07 | 50.5K بازدید | 9 دیدگاه

ریباند فعلا سه امتیازی برای آل کثیر

عیسی؛ جشن جانانه با گل دربی (عکس)

عیسی آل‌کثیر موفق شد روی ریباند دروازه استقلال را باز کند و پرسپولیس را در دربی پیش بیاندازد.

عیسی؛ جشن جانانه با گل دربی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی نیمه دوم را آغاز کردند که استقلال همچنان توپ را در اختیار داشت و چند موقعیت نیز روی دروازه پرسپولیس به وجود آورد اما این شاگردان گل‌محمدی بودند که دروازه را باز کردند. در دقیقه 54 وحید امیری مدافع چپ تیم پرسپولیس نفوذ فوق‌العاده‌ای را انجام داد و توپ را تا یک سوم دفاعی استقلال جلو آورد و با پاس عرضی، شهریار مغانلو را صاحب توپ کرد.

 

مغانلو که در این صحنه رو به دروازه نبود، کنترل خود رابه شکلی انجام داد که توپ روی پایش افتاد و بلافاصله شوتی تماشایی را روانه دروازه مظاهری کرد. مظاهری این ضربه که در گوشه دروازه بود را نتوانست جمع کند یا به کرنر بفرستد و به شکلی دفع کرد که عیسی آل کثیر صاحب موقعیت شد. عیسی به شکل سرضرب شوت خود را زد و با عبور از مظاهری، این توپ تبدیل به گل شد.

 

آل کثیر که پس از پایان محرومیت، عملکرد درخشانی داشته، پس از گل، ابتدا منتظر تصمیم کمک داور ماند و زمانی که فهمید پرچم بالا نرفته، شادی عجیب و غریب و متنوعی را به نمایش گذاشت و دست آخر روی زمین غلت زد و در میان هم‌تیمی‌هایش، احتمالا مهمترین گل دوران فوتبالش را جشن گرفت.

 

نکته جالب این که عیسی آل کثیر در بازی با سپاهان نیز پیش از این که گل بزند، موقعیت ریباند این چنینی را داشت اما در آن صحنه نیازمند مانع از گلزنی مهاجم قرمزها شد.

 

با این گل، آل کثیر به هفتمین بازیکن پرسپولیس تبدیل شد که در اولین دربی موفق به گلزنی می‌شود.

 

آل کثیر در فرصت 150 دقیقه ای لیگ برتر، سه گل به ثمر رسانده و آمار ویژه ای را از خود به جای گذاشته است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها