کد خبر : 1755440 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:54 | 41.8K بازدید | 8 دیدگاه

کمیته انضباطی به اتفاقات دربی ورود کند

ترکی: خطای پنالتی روی قایدی از چشم داور دور ماند

کارشناس داوری فوتبال نسبت به صحنه های مختلف داوری دربی واکنش نشان داد.

ترکی: خطای پنالتی روی قایدی از چشم داور دور ماند

به گزارش "ورزش سه"، محسن ترکی با اشاره به قضاوت محمدرضا اکبریان و تیم داوری در دربی پایتخت عنوان کرد: باید خسته نباشید بگوییم به تیم داوری. در دقایق ابتدایی تحت تاثیر بازی بودند و عملکرد مناسبی نداشتند. در نیمه دوم به بازی مسلط شدند و قضاوت بی نقصی داشتند. درباره صحنه مشکوک روی مهدی قایدی اگرانتخابات 3 ماه عقب می افتاد داور پشت دروازه داشتیم تا در این صحنه به داور کمک کند.


وی در صحنه سرنگونی مهدی قایدی در دقیقه 3 بازی تاکید کرد: محل صحنه جایی است که واقعا کار داور و کمک داور سخت است. اگر داور پشت دروازه بود شرایط فرق می کرد. صحنه سختی است چون در لحظات ابتدایی هم رخ داد. این صحنه قاعدتا پنالتی به سود استقلال بود. بازیکن پایش را روی پای مهدی قایدی گذاشت و یک صحنه پنالتی از دید داور پنهان ماند.


کارشناس داوری فوتبال با اشاره به صحنه ای که استقلالی ها اعتقاد داشتند توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورده کرده،گفت: مشخص بود که توپ به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرده و خطای پنالتی نبود. اگر به دست برخورد می کرد پنالتی رخ می داد.


ترکی درباره خطای یزدانی روی آل کثیر در نیمه دوم تاکید کرد: این صحنه از چشم داور دور ماند و می توانست اخطار به بازیکن آبی بدهد.


وی درباره خطای محمد نادری روی سرلک که منجر به درگیری در پایان مسابقه شد، بیان کرد: بازیکن به قصد ضربه زدن آمد اما اخطار کافی بود. من متاسفم که اتفاقاتی کنار زمین افتاد. این که یک مربی به قصد زدن بیاید وسط زمین، درست نیست. کمیته انضباطی باید این مسائل را ببیند و برخورد کند. هیچ نیازی هم نیست مماشات صورت بگیرد. می توانند فردا صبح رای بدهند. کمیته انضباطی می تواند به راحتی تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها