کد خبر : 1755445 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:04 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: اعتراضات هوادارانمان به حق بود

مربی تیم صنعت نفت مشکل گلزنی تیمش را بیشتر از اینکه فنی بداند، مربوط به شرایط ذهنی و باوری بازیکنانش دانست.

پیروانی: اعتراضات هوادارانمان به حق بود

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. امیرحسین پیروانی، مربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از این دیدار گفت: خدا را شاکرم که بار دیگر فرصت حضور در شهر خوب تبریز را به دست آوردم. دو سال پیش در خدمت مردم بسیار خوب و خونگرم تبریز و تیم خوب و مردمی تراکتور بودم. خاطرات خوبی برای من امروز زنده شد.

 

وی ادامه داد: هفته خوبی را به لحاظ فوتبالی و مسائل حاشیه ای پشت سر نگذاشته بودیم. منتظر بودیم که بتوانیم از آن جو خارج شویم. از بازیکنانم بسیار تشکر می کنم و به آنها خداقوت می گویم. آنها پرتلاش ظاهر شدند نه اینکه در بازی های قبلی کم کاری کرده باشند ولی امروز بیشتر از قبل دونده بودند و فوتبال تاکتیکی را مدنظر داشتیم.

 

مربی صنعت نفت تاکید کرد: در نیمه اول بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم با تعویض هایی که انجام دادیم و بازیکنانی که اضافه شدند شرایط خیلی خوبی برای تیم مان رقم خورد. موقعیت های خوبی را خلق کردیم و 2-3 موقعیت داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم. خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به گل برسیم. کسب این یک امتیاز برای تیم ما که طی چند هفته اخیر دچار مسائل حاشیه ای بود و به نحوی بحران داشتیم خوب بود. امیدوارم این یک استارتی باشد برای تیم ما که دوباره برگردیم به آن تیم خوب صنعت نفت و هوادارانی که به حق از عملکرد ما ناراضی بودند را شاد کنیم.  

 

پیروانی در مورد ضعف خط حمله تیم تیمش گفت: این مشکلی است که کادر فنی کاملا به آن اشراف دارد. معمولا گفته می شود تیمی که می تواند ایجاد موقعیت کند و خود را به محوطه جریمه حریف برساند مشکل تاکتیکی ندارد. من فکر می کنم که بخش زیاد این موضوع ذهنی و باور بود که امروز هم ما موقعیت هایمان را گل نکردیم اما انشالله با گلی که امروز زدیم و طی صحبت هایی که با بچه ها خواهیم کرد حل شود. بزرگان تیم ما هم در این روند تاثیر گذار هستند.

دیدگاه‌ها