کد خبر : 1755507 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 00:49 | 58.9K بازدید | 17 دیدگاه

سکه داوری به نفع استقلال نچرخید(عکس)

داربی پایتخت باز هم مثل همیشه با اعتراض به داوری بازی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه "،محمد رضا اکبریان داور دیدار استقلال و پرسپولیس به گواه اکثر کارشناسان به جز صحنه دقیقه سه بازی شب خوبی را سپری  کرد ،هر چند همان صحنه می توانست با تصمیم درست تیم داوری روند بازی را تغییر دهد.


حضور قایدی ریز نقش در محوطه جریمه پرسپولیس و مانور او روی توپ با اضافه شدن استوک پای راست امیری روی پای چپ قایدی همراه شد که به نظر اکبریان پنالتی نبود.باید اذعان کرد در تصاویر اولیه بازی تشخیص این صحنه سخت بود و تصاویر آهسته نشان داد بی احتیاطی امیری می توانست  استقلال را صاحب پنالتی کند.


اکبریان این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و  کمک اولش  نیز نتوانست به او کمک کند تا فرهاد  مجیدی در کنفرانس خبری بابت این صحنه و اشتباه داوری به شدت گله مند باشد.


مجیدی که خاطره خوبی از تصمیم اشتباه همین داور و کمکش در بازی دو فصل قبل استقلال برابر صنعت نفت آبادان و مردود شدن گل سالم استقلال روی حرکت قایدی  نداشت  حالا علاوه بر از دست دادن فرصت قهرمانی شرایط کسب سهمیه را هم برای استقلال دشوار می بیند و باید در ادامه مسابقات و یا جام حذفی استقلال را به لیگ قهرمانان سال آینده برساند.


ادامه راهی سخت که باید از همین چهارشنبه قدم اول آن را در جام حذفی برابر ذوب آهن محکم بردارد.ذوب آهنی که هفته قبل برابر آن با دو گل شکست خورده بود.

 

1601718

دیدگاه‌ها