کد خبر : 1755513 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 01:04 | 184.7K بازدید | 50 دیدگاه

از او شکایت می‌کنیم

صدری:مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شد

مجید صدری به انتقاد فرهاد مجیدی از آذری جهرمی وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.

 صدری:مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از پایان مسابقه پرسپولیس و استقلال، فرهاد مجیدی واکنش تندی را نسبت به اعلام هواداری و کری خوانی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نشان داد و در این خصوص گفت: در مورد آقای جهرمی هم (با سوال از مدیر رسانه‌ای که فامیل وزیر ارتباطات را درست گفته باشد) واقعا باعث تاسف است  یک وزیر مملکت -البته وجود همین وزیرهاست که مملکت به این روز افتاده است-  آنقدر شعور ندارند که بدانند که یک قشری از هواداران استقلال، جوانانی هستند که با برد و باخت استقلال یک هفته خوشحالند و یک هفته ناراحت. و این موقع می‌آیند و  توی این وضعیت این صحبت‌ها را می‌کنند. امیدوارم ایشان که بالاخره وزیر یک مملکت هستند، سطح شعورشان هم در سطح وزیر باشد.

 

حالا مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگویی که با ایسنا داشته، آذری جهرمی را علاوه بر جایگاهش در وزارت ارتباطات، هوادار پرسپولیس دانست و گفت: متاسفانه بعد از بازی شاهد این بودیم که آقای مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به وزیر محترم ارتباطات توهین کردند. من شرمنده هستم یک فردی با این صراحت به وزیر محترم ارتباطات توهین کند. سرمربی استقلال به وزیر محترم جمهوری اسلامی ایران توهین کرده است.

 

این درحالی است که آقای جهرمی قبلا هم در صفحه‌های شخصی خود اعلام کرده بود هوادار پرسپولیس است و بنابراین حق دارند مثل یک شهروند کری‌خوانی کند و این یک کری‌ ساده بود و در این مسائل بحث وزیر بودن او مطرح نیست. با این حال آقای مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شدند. ما حق خودمان می‌دانیم برای بی اخلاقی او نسبت به هوادار خودمان، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کنیم که شاهد چنین مواردی دیگر نباشیم.

 

او در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: رای ما واجب است در خدمت هواداران باشیم و به هیچکس اجازه نمی‌دهیم در هیچ جایگاهی به هوادار ما توهین کند، بنابراین از باشگاه استقلال انتظار داریم به خاطر این بی احترامی سریعا از هواداران پرسپولیس، به ویژه وزیر ارتباطات عذرخواهی رسمی کند.

دیدگاه‌ها