کد خبر : 1755547 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:31 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

24 ساعت تا جشن بقای ماریتیمو با ایرانی ها

ماریتیمو فردا شب در هفته ی سی و سوم لیگ برتر پرتغال موفق به شکست ویتوریا گیمارش شود می تواند بقای خود را در جدول بازی های این فصل جشن بگیرد.

24 ساعت تا جشن بقای ماریتیمو با ایرانی ها 

به گزارش "ورزش سه"، ماریتیمو هم اکنون 34 امتیازی و تیم چهاردهم جدول است و اگر در این بازی موفق به کسب سه امتیاز شود 37 امتیازی خواهد شد و جدول رده بندی به گونه ای است که با این پیروزی دیگر به منطقه ی خطر نزدیک نخواهد شد. اما در صورت شکست در این دیدار با توجه به اینکه در هفته ی پایانی باید به مصاف صدرنشین و قهرمان بازی ها یعنی اسپورتینگ برود با چالش سقوط روبرو خواهد شد. هر چند نتایج دیگر تیم ها هم در تعیین وضعیت ماریتیمو در صورت باخت در بازی با ویتوریا گیمارش دخیل است. 

 

در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال 18 تیم حضور دارند که در پایان دو تیم انتهای جدول مستقیم به دسته ی پایین تر سقوط می کنند و تیم شانزدهم هم راهی مرحله ی پلی آف خواهد شد. نکته ی جالب اینکه تیم پانزدهم جدول ریوآوه است که 31 امتیاز کسب کرده. این تیم فصل گذشته با مهدی طارمی به عنوان پنجمی در جدول بازی ها دست یافت اما اکنون در خطر سقوط به دسته ی پایین تر قرار دارد. 

 

حضور امیر عابدزاده در ترکیب ماریتیمو برای بازی با ویتوریا گیمارش قطعی است اما حضور علی علیپور در ترکیب ماریتیمو نامشخص است به خصوص که در بازی قبلی به عنوان بازیکن تعویضی و در دقایق پایانی به میدان آمد.

 

1601785

دیدگاه‌ها