کد خبر : 1755555 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:48 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش‌هایی که بالاخره نتیجه داد

فریاد آقاخان در اراک؛ می‌خواهم زنده بمانم (عکس)

مرتضی آقاخان سرانجام پس از سه سال طلسم تلخ خود را شکست و گل سه امتیازی تقدیم علیرضا منصوریان است.

به گزارش "ورزش سه" اگر بخواهیم یکی از بازیکنان بدشانس فوتبال ایران در چند سال اخیر را معرفی کنیم به طور قطع یکی از آن‌ها مرتضی آقاخان خواهد بود. بازیکنی که با درخشش قابل وصف از پیکان به استقلال آمد اما مصدومیت بد موقع از ناحیه آشیل پا دو سال فوتبالی آن را نابود کرد.


حتی حضور در سایپا و هم‌چنین نیم فصل اول لیگ امسال همراه با آلومینیوم نیز باعث نشد تا این بازیکن به دوران اوج بازگردد. آقاخان که اول فصل به جمع اراکی‌ها اضافه شده بود، به دلیل برخی از اختلاف نظرها قصد حضور در نساجی را داشت اما انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آلومینیوم سرنوشت او را تغییر داد. 


سرمربی جدید اراکی‌ها در همان بدو ورودش نسبت به حضور آقاخان اعلام نیاز کرد. زیرا به تکنیک و تجربه او احتیاج داشت. فرصتی که باعث شد انگیزه مهاجم سابق استقلال دو چندان شود. آقاخان در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشت و از نیمکت ذخیره‌ها به ترکیب اصلی آلومینیوم رسید. 

 

1601795

 

1601796

 

1601794


رنجی که در نهایت مقابل پدیده نتیجه داد. یک سانتر عالی توسط میثم مجیدی از جناح چپ و ضربه سر آقاخان به گوشه بالای دروازه باعث شد تا فشار حداکثری به طور نسبی از روی این بازیکن برداشته و علاوه بر آن جواب اعتماد سرمربی به درستی داده شود. 


آقاخان در دیدار روز گذشته هم بدشانس بود. نیمه اول ضربه پای چپ او با واکنش خوب میلاد فراهانی دفع شد و در چند دقیقه بعد به دلیل درگیری با بازیکن حریف در محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور وسط اعتقادی به پنالتی نداشت. اما نکته مثبت این موضوع برای آلومینیوم و به خصوص علیرضا منصوریان این است که حالا آن‌ها یک مهاجم آماده و پر انگیزه در اختیار دارند که می‌توان روی آن حساب ویژه‌ای برای کسب موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی باز کرد.

دیدگاه‌ها