کد خبر : 1755575 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:31 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن غیرمجاز شانس صعود نفت امیدیه را می‌گیرد؟

مدیران چند باشگاه لیگ دسته دوم با استناد به مدارکی به دنبال این هستند تا غیرمجاز بودن یکی از بازیکنان نفت امیدیه را اثبات کرده و این موضوع می‌تواند صعود احتمالی این تیم را به لیگ آزادگان با چالش مواجه کند.

بازیکن غیرمجاز شانس صعود نفت امیدیه را می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در این رابطه ادعا شده که باشگاه نفت امیدیه با مدرک جعلی توانسته مجوز حضور یکی از بازیکنان خود را دریافت کند و اکنون با شکایت باشگاه‌های دیگر این موضوع به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشیده شده تا در خصوص این موضوع بررسی لازم صورت گیرد.

 

با توجه به مشمول شدن یکی از بازیکنان نفت امیدیه، گفته می‌شود این باشگاه با جعل مدرک تحصیلی توانسته برای وی معافیت دریافت کند و کارت بازی وی را نیز دریافت کرده است. با این حال در اتفاقی عجیب این موضوع با پیگیری از سوی سامانه آموزش علوم اطلاعات همراه نشده تا اکنون در فاصله دو ماه مانده به پایان فصل و در شرایطی که این تیم در رتبه دوم لیگ دوسته دوم قرار دارد، با شکایت دیگر باشگاه‌ها به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شود. 

 

باید دید با شکایت دیگر باشگاه‌های همگروه نفت امیدیه و بررسی این موضوع در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در نهایت چه تصمیمی در خصوص امتیازات دیدارهای این تیم در بازی‌های گذشته گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها