کد خبر : 1755579 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:44 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد تیم داوری در مجموع خوب بود؛ 

میرزازاد: سقوط نه، به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد روند خوب این تیم در بازی های آینده هم ادامه دار باشد.

میرزازاد: سقوط نه، به دنبال رتبه تک رقمی هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران موفق شد فولاد خوزستان را با یک گل از پیش رو بردارد و در رده سیزدهم جدول قرار گیرد. در این دیدار نساجی چی ها  علاوه بر پیروزی توانستند دروازه خود را نیز بسته نگه دارند. نیما میرزازاد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی‌بود و همانند بازی قبل با مس رفسنجان از دقیقه یک کارمان را محکم شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و با برنامه‌ریزی کادر فنی و تلاش‌های بازیکنان داخل زمین توانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم و یک برد ارزشمند دیگر تقدیم هواداران کنیم.


این بازیکن در مورد اینکه تیم برتر میدان بودند و آیا فولاد خوب نبود یا اینکه آن ها نمایش بهتری داشتن، توضیح داد: فولاد تیم قدرتمندی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد، ولی دیروز هم روز ما بود و بچه ها نسبت به بازی قبل تلاش مضاعفی انجام دادند و توانسنتیم بازی را ببریم در اینکه فولاد خوب است شکی نیست ولی ما بهتر از فولادی ها بودیم.


دروازه‌بان جوان نساجی که در دو بازی اخیر دو کلین شیث ثبت کرده در این باره ادامه داد: در ابتدا جا دارد که از بچه‌های تیم تشکر کنم‌ که کمک کردند دروازه بسته ماند و خدا را شکر می‌کنم بعد از روزهای سختی که داشتم به شرایط ایده‌آل برگشتم و توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم. به آینده امیدوار هستم و خیلی تلاش می کنم که این روند را ادامه بدهم و کلا به کمک بچه ها  نساجی را از جایگاهی که هست ارتقا دهیم.
میرزازاد در مورد اینکه گویا یک پنالتی برای نساجی گرفته نشده و از آن سمت حریف نیز به داوری معترض بود گفت: عملکرد داور خوب بود و من در مورد  پنالتی در جریان نیستم و در حیطه وظایف من نیست ولی در مجموع فکر می کنم که  داور عملکرد خوبی داشت و مشکلی نبود.

 

1601825


وی در پاسخ به این سوال که با توجه  به پیروزی های اخیر نساجی این تیم در لیگ می ماند یا خیر گفت: ار روزی که آقای الهامی به این تیم آمد در رختکن گفت هرکس فکر می کند این تیم در لیگ نمی ماند لباس عوض نکند و برود. در ماندن نساجی در لیگ شکی نیست و ما اصلا به افتادن فکر نمی کنیم. حتی داریم به مراحل بالاتر فکر می کنیم که اگر بشود تا آخر فصل رتبه مان را تک رقمی کنیم. 


میرزازاد در پایان درمورد اینکه این فصل کلا چند بازی کرده و چند کلین شیت انجام داده افزود: من در 13 بازی که انجام دادم 5 بار دروازه ام را بسته نگه داشتم و در بازی هایی هم که گل دریافت کردیم شرایط به نوعی بوده که اتفاقاتی افتاده و گل خوردیم. هیچ دروازه بانی به تنهایی نمی تواند دروازه اش را بسته نگه دارد. وقتی یک تیم گل می خورد همه مقصر هستند ما همه با هم گل می خوریم و یا اینکه همه با هم کلین شیت می کنیم. انشالله که روند خوب من و تیمم ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها