کد خبر : 1755592 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:17 | 40K بازدید | 2 دیدگاه

فرجی رودرروی رنگ انتخابی

قرمزی که مهدی شیری را فیکس کرد! (عکس)

فرشاد فرجی تنها 45 حضور در دربی را تجربه کرد و بعد از آن با ورود به صحنه درگیری به زعم اکبریان شایسته اخراج در این بازی تشخیص داده شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع پرسپولیس که بعد از پشت سر گذاشتن دوران ابتلا به کرونا، بار دیگر شرایط همراهی این تیم را به دست آورده بود، در ابتدای نیمه دوم دربی با توجه به مصدومیت سیامک نعمتی از سوی یحیی گل محمدی به زمین فرستاده شد تا در سمت راست دفاعی حاضر شود.

 

نعمتی که در دیدار مقابل سپاهان از ناحیه کتف آسیب دیده بود، بعد از 45 دقیقه حضور در دربی در نهایت نتوانست با این مصدومیت کار را دنبال کند و کادرفنی پرسپولیس ترجیح داد از فرشاد فرجی در این بازی سود ببرد. 

 

مدافع شمالی پرسپولیس که اتفاقات زیادی را برای حضور در این تیم و انتقال از پدیده به تهران دنبال کرده بود، در این دربی تنها 45 فرصت بازی یافت و در ثانیه‌های پایانی با حضور در صحنه درگیری از سوی داور مستحق دریافت کارت قرمز تشخیص داده شد. فرجی که به هواخواهی از هم‌تیمی خود وارد صحنه شده بود، در ادامه با توجه به برخوردهایی که خصوصا با بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال شکل گرفته بود، با فروکش کردن جنجال محمدرضا اکبریان را پیش روی خود با کارت قرمز دید تا مجبور به خروج از زمین شود. این در حالی بود که بعد از تصمیم اکبریان مبنی بر اخراج فرجی، علی شجاعی به دنبال این بود تا به هر شکلی شده نظر داور را تغییر دهد که با موفقیت همراه نبود. کریم باقری نیز در صحنه کاملا مشخص است که به دنبال این است تا شجاعی را از صحنه دور کرده و آرامش را به تیم بازگرداند. 

 

 

 

اکنون فرجی با محرومیت از بازی بعدی تیمش که مقابل ذوب آهن است، باید در انتظار دیدارهای آتی باشد. این اتفاق البته می‌تواند مسیر بازگشت مهدی شیری به ترکیب اصلی نیز تلقی شود. با توجه به مصدومیت نعمتی و محرومیت فرجی، باید انتظار این را داشت که شیری به عنوان مدافع تخصصی سمت راست سرخ‌ها در اصفهان به ترکیب اصلی بازگردد و البته باید دید تا آن زمان شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد.

 

پرسپولیس پیش از دیدار بعدی خود در لیگ برتر، باید در جام حذفی مقابل شاهین بندرعامری قرار گیرد و شاید این بازی مشخص کند که برنامه یحیی برای انتخاب مدافع راست بعدی تیمش در جدال با ذوب آهن چه کسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها