کد خبر : 1755640 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:45 | 66.1K بازدید | 8 دیدگاه

تمرین پرسپولیس بعد از دربی، بدون کری با حضور قیصر!

بعد از دربی جنجالی روز گذشته، یحیی گل محمدی شاگردانش را برای ریکاوری رقابتی دیگر در استادیوم شهید کاظمی گرد هم آورد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با برتری برابر استقلال در دربی اکنون خود را در صدر جدول فصل بیستم می‌بیند تا ماراتن هفته‌های پایانی برای تکرار قهرمانی را با هیجان بالاتری دنبال کند.

 

یحیی گل محمدی بعد از اتفاقات جنجالی دربی اکنون با همان آرامش همیشگی تیمش را مهیای رقابتی دیگر می‌کند. شاگردان او بعد از دو بازی پرفشار اکنون باید خود را مهیای دیدار با حریفی ناشناخته در جام حذفی کنند. پرسپولیسی‌ها در این دیدار باید مقابل شاهین بندرعامری قرار گیرند و امیدوارند با عبور از دومین حریف خود در جام حذفی، یک گام دیگر به موفقیت در این جام نزدیک شوند.

 

در تمرین امروز سرخ‌ها که با ریکاوری بازیکنان اصلی و حاضر در دربی همراه بود، برخلاف ساعات ابتدایی جشن برد آنها برابر استقلال که با حواشی زیادی همراه بود، یحیی سعی در ایجاد آرامش در تیمش داشت تا هیاهوی مربوط به اتفاقات این بازی، آنها را درگیر حواشی نکند.

 

1601913

 

 

1601914

افشین پیروانی با این تیپ و بعد از هیاهوی دومین بازی جنجالی در تمرین سرخ‌ها حاضر شده است. بعد از دفاعیه سرپرست محبوب هواداران این تیم در پایان دیدار مقابل سپاهان، او در بازی روز گذشته نیز دقایق پرالتهابی را برای خروج بازیکنان تیمش از صحنه درگیری پشت سر گذاشت.

 

1601915

سیدجلال حسینی با حاشیه بزرگی پا به دربی گذاشت اما با سود بردن از تجربه بالای خود توانست با تمرکز بالا مانع از تحقق هدف مهاجمان حریف شود. او یک برد دیگر به کارنامه خود در این دربی اضافه کرد و اکنون روزهای پایانی لیگ را با انگیزه بالاتری برای دستیابی به موفقیت بزرگ دنبال خواهد کرد.

 

1601916

نفرات اصلی پرسپولیس در جدال با استقلال ریکاوری خود را دنبال کردند تا برای جدال با شاهین بندرعامری مهیا شوند.

دیدگاه‌ها