کد خبر : 1755651 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 15:40 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

توجهی به رئال و بارسا نداریم

سیمئونه: زمانش رسیده که سوارز ما را قهرمان کند

سرمربی اتلتیکو خوشبین است فردا لوئیس سوارز و ژوائو فلیکس برابر اوساسونا تعیین کننده کار کنند.

سیمئونه: زمانش رسیده که سوارز ما را قهرمان کند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا در یکی از حساس ترین بازی های چند سال اخیر خود میزبان اوساسوناست. صدرنشین لالیگا که دو امتیاز بیشتر از رئال دارد، اگر فردا پیروز شود، گام بلندی به سمت قهرمانی برخواهد داشت.

بازی های این هفته هم‌زمان است و اگر رئال در زمین بیلبائو امتیاز از دست بدهد و اتلتیکو هم پیروز شود، قهرمانی روخی بلانکو قطعی خواهد شد.

 

 

1587486

 

 

این می تواند دومین قهرمانی لالیگا برای دیه گو سیمئونه به عنوان مربی اتلتیکو باشد. او در نشست خبری بازی با اوساسونا گفت:« ما در یک مسیر مشخص حرکت می کنیم و همیشه گفته ام که بازی به بازی پیش خواهیم رفت. حالا بازی با اوساسونا را در پیش داریم که یک تیم جنگنده و سختکوش است. آنها به لحاظ تاریخی حریفی ساده برای هیچ تیمی نیستند و می دانم که فردا نیز روز دشواری برای ما رقم می زنند. این مهمترین بازی ماست و برایش هیجان زده ایم. هدف ما پیروزی و کسب سه امتیاز است.»

 

سیمئونه ادامه داد:« تیم شرایط خوبی دارد و آسوده خاطریم. اگر بازی خودمان را انجام دهیم، برنده خواهیم شد. فردا تمرکز تنها روی بازی خودمان خواهد بود و توجهی به نتایجی که رئال و بارسا کسب می کنند، نداریم. سرنوشت قهرمانی دست ماست و باید کاری که باید، یعنی پیروزی در دو بازی بعدی را انجام دهیم.»

 

 

1583334

 

 

نقش ژوائو و لوئیس سوارز:« دوست دارم ژوائو فردا انتظاری که از یک مهاجم بزرگ می رود را برآورده کند. او خودش می داند چقدر برای ما اهمیت دارد. لوئیس سوارز هم بهترین فرصت را دارد تا سرنوشت قهرمانی را برای ما تعیین کند. وارد منطقه سوارز شده ایم و می دانم که به چنین دیدارهای حساسی عادت دارد. ایده آل این است که او نتیجه بازی را به سود ما رقم بزند.»

 

 

1599155

دیدگاه‌ها