کد خبر : 1755680 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:36 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر دورتموند:

رئال و بارسا می دانند که جذب هالند غیرممکن است

هانس یواخیم واتسکه مدیر دورتموند اطمینان دارد که فصل بعد نیز ارلینگ هالند را در اختیار خواهند داشت.

رئال و بارسا می دانند که جذب هالند غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، آینده ارلینگ هالند به یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است. بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی و گلزن هستند؛ تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و یوونتوس که همگی برای جذب این غول نروژی ابراز علاقه نشان داده اند.

با این همه باشگاه دورتموند هرگز نمی خواهد این ستاره گلزن خود را حداقل در تابستان پیش رو به فروش برساند و بارها روی این مسئله تاکید کرده است که ارلینگ هالند فصل آینده نیز کار خود را در این تیم ادامه خواهد داد اما بر هیچ کس پوشیده نیست که با توجه به علاقه تیم‌های بزرگ به این بازیکن رقم خوردن هر اتفاقی در تابستان امکان پذیر خواهد بود.

 

 

1236284

 

 

هانس یوآخیم واتسکه مدیر باشگاه دورتموند پس از قهرمانی این باشگاه در جام حذفی آلمان و در پاسخ به سوالی تکراری در مورد جدایی هالند گفت:« به وضوح امیدوار و خوشبینم که ارلینگ فصل بعد نیز برای ما بازی خواهد کرد. رئال و بارسا؟ معتقدم هر دو از وضعیت قرارداد هالند آگاهند و موضع ما را نیز می دانند. من کاملا از این حیث آسوده خاطرم و برای مثال جیدون سانچو را هم سال قبل جدا شده می دانستند ولی ما تاکید داشتیم که می ماند و همه دیدند که او فصل را برای ما بازی کرد و خوش درخشید.»

 

 

1600626

 

 

واتسکه ادامه داد:« ارلینگ تا 2024 قرارداد دارد و تابستان امسال بند فسخ او قابل فعال شدن نیست(گفته می شود سال بعد با 100 میلیون یورو قابل فعال شدن است). مشکلی هم با شایعات نداریم و اطمینان داریم که هالند را فصل پیش رو در اختیار خواهیم داشت. رئال و بارسا هم می دانند که این انتقال شدنی نیست.»

 

دیدگاه‌ها