کد خبر : 1755790 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:39 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از رد گل چلسی؛

گلزن لستر: ممنون VAR!

یوری تیلمانس، زننده تک گل بازی فینال FA Cup که لستر را به قهرمانی رساند، به شدت از کارکرد VAR در این بازی که گل دقیقه 89 چلسی را آفساید اعلام کرد، راضی و خشنود بود.

گلزن لستر: ممنون VAR!

به گزارش "ورزش سه"، یوری تیلمانس، ستاره بلژیکی لستر، با تک گل پیروزی بخش خود در دقیقه 63 فینال FA Cup برابر چلسی، برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه، لستر را به قهرمانی در این رقابت ها رساند.

قهرمان لستر در دیدار فینال پس از بازی به شدت از VAR تشکر کرد که گل چلسی در آخرین لحظات بازی را نپذیرفته است.

پس از یک نیمه بدون گل در دقیقه 63 بازی یوری تیلمانس از پشت محوطه جریمه و از فاصله ای قابل توجه با یک ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار به گوشه دروازه چلسی، گل اول لسترسیتی را به ثمر رساند تا ضمن تقدیم قهرمانی به لستر، یکی از زیباترین گل های تاریخ این رقابت ها را نیز به نام خود کرده باشد.

 

1602241

 

درست قبل از سوت پایان بازی چلسی با گل به خودی وس مورگان به گل رسید اما شادی آبی ها چندان نپایید و کمک داور ویدیویی آفساید بن چیلویل را اعلام کرد و گل پذیرفته نشد.

تیلمانس در مصاحبه پس از بازی خود به شانس عظیمی که لستر آورد و رد شدن گل دقیقه آخر چلسی نیز اشاره کرد.

 

1602238

 

تیلمانس در پاسخ به سوالی درباره تصمیم داور در نپذیرفتن گل چلسی گفت: "ممنون VAR! واقعا این VAR عجب چیزی است! تصمیم سختی است اما وقتی مجبوری، مجبوری دیگر! شاید موقعیت خیلی نزدیکی بود اما آفساید بود و باید آفساید اعلام می شد."

 

پیروزی روز گذشته لستر این تیم را برای نخستین بار در تاریخ قهرمان قدیمی ترین رقابت های تاریخ فوتبال کرد. لستر پیش از این چهار بار در جام حذفی انگلیس دوم شده بود.

تیلمانس افزود: "واقعا احساس خیلی خوبی است. من واقعا خوشحالم که گلی را زدم که به تیم کمک کرد بازی را ببرد.

بازی خیلی نزدیکی بود. اینکه در فینال گل بزنی... عجب گلی هم بود! واقعا برای تیم و هواداران خوشحالم. گل خیلی خوبی بود.

 

1602235

 

حضور هواداران در این بازی خیلی خاص بود. امیدوارم همه حال‌شان خوب باشد و امیدوارم هوادارانی هم که از خانه بازی را تماشا کردند به ما افتخار کنند. مطمئنم که همینطور است.

 

1602243

 

برای تاپ –مالک باشگاه لستر- و خانواده اش هم خیلی موقعیت احساساتی بود چرا که آنها این باشگاه را برای کسب افتخار بنا کرده اند. ما هر چه که در توان‌مان هست را تقدیم مردانی می کنیم که این باشگاه و میراث آن را بنا نهادند.

وقتی در لیگ قهرمان شدند چیزی فوق العاده آغاز شد و اکنون ما نیز به موفقیتی دیگر رسیدیم و امیدواریم بتوانیم به این روند ادامه دهیم. ما سه شنبه یک بازی بسیار مهم داریم. بعدا از این قهرمانی لذت خواهیم برد و به آن فکر می کنیم و آن را جشن خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها