کد خبر : 1755804 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:48 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

حسرت موسوی و مهری؛ تماشای سخت دربی

گرچه حتی ذخیره نشینی در دربی هم تجربه بزرگی است اما بودن روی نیمکت بازنده فقط حسرت می‌آفریند.

 به گزارش "ورزش سه"، باوجوداینکه پیروزی در دربی می‌توانست برای استقلال از جهات زیادی ارزشمند باشد، استقلال در یک دیدار بسیار حساس بازی را به دشمن قسم‌خورده‌اش واگذار کرد تا هواداران این تیم بازهم در حسرت قهرمانی لیگ برتر ادامه فصل را به امید کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی در جام حذفی دنبال کنند.


از آنجاکه فرهاد مجیدی دربازی‌های اخیر، ترکیب‌های متفاوتی را آزمایش کرده بود، پیش‌بینی ترکیب ابتدایی استقلال نسبت به پرسپولیس تا حدی سخت‌تر به نظر می‌رسید به همین خاطر تقریباً تمام ترکیب‌های احتمالی رسانه‌های مختلف اشتباهات زیادی را به همراه داشت.

 


سعید مهری و احمد موسوی دو تن از بازیکنان استقلال، گرچه احتمال کمی داشت تا در ترکیب ابتدایی بازی حضورداشته باشند، اما اینکه تا انتهای بازی فرصت حضور در میدان را به دست نیاورند نیز تا حدی بعید بود، البته  احتمال می‌رفت، فرهاد مجیدی احمد موسوی را جایگزین وریا کند اما این تعویض هرگز صورت نپذیرفت تا موسوی مجبور شود، تمام 90 دقیقه را از روی سکو و فضای پشت دروازه دنبال کند . درست مثل سعید مهری، مهره‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا از او رونمایی شد و آنچه در حال حاضر در ارتباط با او می‌توان گفت این است که مهری برای نشان دادن ارزش‌هایش نیاز به زمان بیشتری دارد.


این دو بازیکن که عمر حضورشان در استقلال به یک‌فصل فوتبالی نمی‌رسد، قطعاً ظرف روزهای آینده می‌توانند در صورت اعتماد مجیدی وارد ترکیب شوند و استقلال را در راه رسیدن به اهداف آینده‌اش کمک کنند.


 احمد موسوی مدافع فصل گذشته گل گهر در این فصل بد کار نکرده  اما خودش بهتر از هرکسی می‌داند که به‌عنوان مدافع راست استقلال، تیمی که در تمام این سال‌های گذشته اساس حملاتش را از این جناح پایه‌ریزی می‌کرد، هنوز هم باید کیفیت فوتبالش را ارتقا دهد تا روزی بتواند پا جای بازیکنان بزرگی مثل جواد زرینچه، محمد نوازی، محمد تقوی، خسرو حیدری و حتی وریا غفوری بگذارد.

دیدگاه‌ها