کد خبر : 1755805 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:50 | 60K بازدید | 21 دیدگاه

ناراحت نباش کاپیتان وریا (عکس)

یکی از بازیکنانی که همچنان خستگی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در چهره او نمایان است، وریا غفوری کاپیتان آبی‌هاست.

ناراحت نباش کاپیتان وریا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"وریا که یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان استقلال هم به شمار می‌رود، در مصاف با ذوب‌آهن با نظر فرهاد مجیدی استراحت کرد تا بتواند در دربی حضور موفقی را داشته باشد اما شرایط  برای کاپیتان محبوب استقلال آنطور که دوست داشت پیش نرفت.

 

 وریا غفوری که در آخرین پیروزی استقلال در دربی در دوران وینفرد شفر توانسته گلزنی کند و پس از گل شادی او با زدن روی رگ‌هایش حسابی پر سر و صدا بود، این بار هم فرصت این کار را پیدا می‌کرد اگر شیخ دیاباته او را در موقعیت عالی گلزنی می‌دید. 

 

 

وریا همچنان از محبوبیت زیادی در بین هواداران استقلال برخوردار است چراکه در تمام این سال‌ها که از جهاتی یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ این باشگاه به‌حساب می‌آید، بازوبند کاپیتانی را باافتخار بر بازوان خود بسته است و همواره بدون اینکه واهمه‌ای از کسی داشته باشد، صدای هواداران و در پاره‌ای از اوقات مردم را به گوش مسئولان و مدیران بالادستی رسانده و هرگز پشت هواداران استقلال را خالی نکرده است، امری که شاید بیش از به دست آوردن هر جام و مدال و دستاوردی، برای طرفداران این تیم اهمیت داشته باشد. 


او حالا در آخرین سال‌های دوران ورزشی‌اش به دنبال کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی و حضوری مقتدرانه در رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا است، موضوعی که می‌تواند نام او را در تاریخ باشگاه استقلال بیش از هرزمانی ماندگار کند.

دیدگاه‌ها