کد خبر : 1755816 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:14 | 16.7K بازدید | 8 دیدگاه

پرسپولیس دوباره خواستار ردیف بودجه دولتی شد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید چند تیم صنعتی از ردیف بودجه دولتی استفاده می‌کنند اما پرسپولیس نه.

پرسپولیس دوباره خواستار ردیف بودجه دولتی شد

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این تیم در پرداخت حقوق بازیکنانش نیز ناتوان مانده است. از سوی دیگر پرونده گابریل کالدرون به زودی فرا خواهد رسید و همچنین پرسپولیس مشکلی نظیر آنچه فدراسیون در استقراض از شستا داشت را هم، شاید در آینده تجربه کند.

 

حالا ابراهیم شکوری با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس گفته است: از دستگاه‌های ذیربط می‌خواهیم که نگاه عادلانه به باشگاه‌ها داشته باشند. نمی‌دانیم چرا باشگاه پرسپولیس با 40 میلیون هوادار ردیف بودجه‌ای ندارد اما یکسری از تیم‌ها که به اسم خصوصی هستند از ردیف بودجه دولتی استفاده می‌کنند. در حالی که تاثیرگذاری پرسپولیس با خیل عظیم هوادارانش چندین برابر خیلی از تیم‌ها است. ما می‌بینیم که تیم‌های صنعتی از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند و پیشنهادهای عجیب و غریب حتی به بازیکنان ما می‌دهند و کار ما را سخت می‌کنند. باشگاهی را تحویل گرفتیم که بودجه‌ای نداشت و باید خودش درآمدزایی می‌کرد. این موضوع رقابت نابرابر و ناعادلانه‌ای را در بحث نقل و انتقالات به وجود می‌آورد، ولی سعی می‌کنیم در اولین فرصت قراردادها را تمدید کنیم.

 

وی همچنین با طرح این درخواست افزود: باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه از هیچ ردیف بودجه‌ای استفاده نمی‌کند کار سختی دارد و باید هواداران کمک کنند. هر چه صدا می‌کنیم گوش شنوایی نیست و ردیف بودجه‌ای برای پرسپولیس در نظر گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنم نیاز است هواداران کمک کنند چون تامین بودجه سخت است. حق پخش تلویزیونی وجود ندارد‏ بحث کپی رایت، اسپانسر و ترانسفر بازیکن به درستی انجام نمی‌شود و وجود ندارد. در کل دنیا 70-80 درصد درآمد باشگاه از حق پخش است که ما استفاده نمی‌کنیم. از این به بعد هواداران باید کمک کنند چون چند روز دیگر پرونده کالدرون را داریم و شرایط بسیار سخت است.

دیدگاه‌ها