کد خبر : 1755829 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:05 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

روز اثبات توانایی ها؛

بازگشت دوباره سپاهانی‌های سابق به نقش جهان

حسن جعفری و مهدی کیانی دو بازیکن مهم سپاهان طی سال های اخیر بوده اند.

بازگشت دوباره سپاهانی‌های سابق به نقش جهان 

به گزارش "ورزش سه"، جعفری در ابتدای لیگ هفدهم و با تصمیم زلاتکو کرانچار فقید از پدیده به تیمی که در آن رشد کرده بازگشت و در طول مسابقات مدافع راست ثابت طلایی پوشان بود ولی در لیگ هجدهم با آمدن محمد ایران پوریان جایگاه اصلی خود را از دست داد و تصمیم به جدایی گرفت. پس از حضور در تیم های نساجی مازندران و پدیده، حالا در نیم فصل دوم لیگ بیستم نوبت به مس رفسنجان رسیده و محمد ربیعی با حضور این بازیکن پست دفاع راست خود را ترمیم کرده است.


مهدی کیانی یکی دیگر از بازیکنان کلیدی سپاهان طی فصل های هجدهم و نوزدهم بوده است. او که یکی از خریدهای امیرقلعه نویی برای تقویت طلایی پوشان بود، نمایش های خوبی در دوران حضورش در سپاهان داشت و در نهایت با دلخوری از این تیم جدا شد و حتی تصمیم گرفت در دیدار جام حذفی در مراسم تقدیری که برایش در نقش جهان ترتیب داده شده بود، شرکت نکند.

 

1602313

 

1602314


علاوه بر این دو علیرضا نقی زاده هم به اصفهان بازگشته؛ بازیکنی که البته خیلی خوش شانس نبود و نتوانست برای سپاهان بازی کند و مصدومیت به او امان نداد.


این سه بازیکن حالا امروز بار دیگر فرصت بازی در نقش جهان را پیدا خواهند کرد؛ البته کیانی یکبار دیگر این کار را انجام داده و در دیدار جام حذفی موفق به گلزنی هم شد و حالا این شانس برای دو بازیکن دیگر نیز فراهم است تا توانایی هایشان را مقابل تیم سابق به رخ بکشند.

 

1602311

 

دیدار سپاهان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر امروز از ساعت 18:20 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود و شاگردان محرم نویدکیا برای بازگشت به صدر جدول مقابل تیم محمد ربیعی صف آرایی خواهند کرد. البته در سوی دیگر هم تیم نارنجی پوش به دنبال جبران ناکامی چند هفته اخیر است.

دیدگاه‌ها