کد خبر : 1755951 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 22:53 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال یک نقطه امن هستیم

فکری: بچه های مان پتانسیل لژیونر شدن را دارند

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان معتقد است که بازیکنانش حتی توانایی لژیونر شدن را هم دارند.

فکری: بچه های مان پتانسیل لژیونر شدن را دارند

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه روند خوب خود با محمود فکری، امشب موفق شد با گل دقایق تلف شده فردین رابط از سد ماشین سازی بگذرد. صحبت های محمود فکری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

شکل بازی ماشین سازی عوض شده است

به تک تک بازیکنانم تبریک می گویم که جنگیدند و خدا را شکر می کنم که روحیه برد به تیم برگشته است. این یک اتفاق خوب است. به تیم ماشین سازی هم خسته نباشید می گویم که بازی خوبی ارائه کردند. به اکبرپور هم تبریک می گویم چرا که شکل بازی تیم ماشین سازی عوض شده و با انگیزه کار می کنند. این بازی از دو بازی قبلی مان سخت تر بود و بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند و در آخرین لحظات توانستیم گل بزنیم.

 

از اینکه مربی چنین بازیکنانی هستم خوشحالم

از اینکه مربی چنین بازیکنانی هستم خیلی خوشحالم. این بازیکنان باید دیده شوند و می توانند در سال های آینده در تیم های بزرگ و تیم ملی هم بازی کنند. از تک تک آنها دوباره تشکر می کنم که در 3 بازی 7 امتیاز گرفته ایم. این امتیازات به سادگی کسب نشده است. تیم ما البته مشکلاتی هم دارد و امیدواریم که مسئولان شهری و باشگاه بیشتر به فکر بازیکنان باشند.

 

به دنبال یک نقطه امن هستیم

به دنبال یک نقطه امن برای تیم هستیم تا در لیگ برتر بماند و بعد به دنبال یک جایگاه بهتر هستیم. توانایی رسیدن به رتبه های بهتر را داریم  ولی باید اول به نقطه امن برسیم و دغدغه سقوط نداشته باشیم. تا آخرین لحظه برای شادی و سربلندی مردم مسجد سلیمان تلاش می کنیم.

 

بچه های ما پتانسیل لژیونر شدن را دارند

کرمانشاهی جزو دروازه بان های خوب لیگ است و یکی از بازیکنانی است که باید بیشتر دیده شود. امیدوارم که مربیان تیم ملی هم او را ببینند. او در سه بازی دروازه خود را بسته نگه داشته  و در آینده می تواند پیراهن تیم ملی را هم به تن کند. مطمئنا مربیان تیم ملی و تیم های بزرگ او را خواهند دید. البته اینکه می گویم تیم بزرگ به تیم نفت برنخورد و منظورم بیشتر تیم ملی است. بچه های ما حتی پتانسیل لژیونر شدن را دارند.

دیدگاه‌ها