کد خبر : 1755963 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 23:20 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی اعلام شده خطا روی مدافع ما بود

سرپرست سایپا: عذرخواهی چیزی را عوض نمی‌کند

پس از باخت سایپا به پیکان در هفته بیست و سوم، حسین خوش نظر مدیر تیم سایپا از نحوه داوری گله کرد.

سرپرست سایپا: عذرخواهی چیزی را عوض نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه" دو تیم سایپا و پیکان امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی با سه گل و جنجال های فراوانی همراه بود. ابتدا پیکان پیش افتاد و ابوالفضل جلالی به زیبایی کار را به تساوی کشاند. در ادامه و در دقایق پایانی بازی با برخوردی که در محوطه جریمه سایپا پیش آمد خورشیدی پس از مشورت با کمک خود نظر خود را تغییر داد و برای پیکان اعلام پنالتی کرد در همین خصوص حسین خوش نظر مدیر تیم سایپا پس از این دیدار جنجالی گفت: دپارتمان داوری باید تدبیر داشته باشد و بداند چه تیم داوری را برای چه مسابقه ای می‌گذارد. تیم ما در شرایط حساسی است باید  داوران طوری انتخاب شوند که هیچ شائبه ای پیش نیاید. 

 

او در مورد داوری بازی های گذشته نیز عنوان کرد: ما روبروی نساجی مازندران پنالتی واضح‌مان که تمام کارشناس های داوری گفتند که پنالتی بوده است را نگرفتند. محروم کردن و عذرخواهی کردن پس از این اشتباهات چیزی را عوض نمی‌کند. الان هم بروید بررسی کنید که آیا در صحنه پنالتی خطای مدافع ما صورت گرفته یا مهاجم حریف؟! 

 

خوش نظر در پایان صحبت هایش تصریح کرد: سایپا باشگاهی است که به فوتبال کشور خدمت کرده است. ما فقط دنبال عدالت هستیم. من به هیچ وجه دوست ندارم هیچ داوری به نفع تیمم سوت بزند و حق تیم دیگری خورده شود.

دیدگاه‌ها