کد خبر : 1756086 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:43 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

مشکل اصلی نبود سیستم رادیویی داوران بود

ناظر داوری سایپا- پیکان: داور چهارم مقصر است

ناظر داوری دیدار سایپا و پیکان می گوید یکی از وظایف داور چهارم کنترل تعویض ها به صورت کامل است.

ناظر داوری سایپا- پیکان: داور چهارم مقصر است

علیرضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، در واکنش به اتفاقات دیدار سایپا و پیکان و اینکه تیم پیکان 6 تعویض انجام داده است، بیان کرد: در این خصوص مشخص است که یکی از وظایف اصلی داور چهارم کنترل تعویض ها است. او باید این کار را به طور دقیق انجام بدهد اما در مسابقه دیروز داور چهارم به خاطر تنش هایی که بعد از پنالتی به وجود آمد تمرکزش از دست رفت و نتوانست کارش را در زمین درباره تعویض ششم به درستی انجام بدهد. البته که مدیر تیم پیکان هم باید نظارت بیشتری انجام می داد اما به هر حال داور چهارم هم وظیفه داشت اجازه تعویض ششم را به پیکان ندهد.


وی درباره صحنه پنالتی که سایپایی ها به آن اعتراض کردند، گفت: در آن صحنه مشکل اصلی نبود سیستم رادیویی داوران بود. قطعا سیستم رادیویی وجود داشت داور چهارم مجبور نبود داور را به کنار زمین فرابخواند و در گوشی باهم حرف می زدند. قطعا با وجود سیستم رادیویی این اتفاقات هم رخ نمی داد.


ناظر داوری سایپا و پیکان همچنین اظهار داشت: خواهش من از کمیته داوران این است که سخت افزارهای داوری را برای داوران تهیه کنند. اگر سیستم رادیویی وجود داشت هیچ کدام از اتفاقات بازی دیروز رخ نمی داد اما متاسفانه ضرر و زیان این موضوع را مشاهده کردیم.

دیدگاه‌ها