کد خبر : 1755969 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 23:45 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس سوارز: لایق این همه سختی نبودیم

لوییس سوارز ابراز امیدواری کرد تیمش در هفته پایانی برابر وایادولید نیز به پیروزی برسد.

لوییس سوارز: لایق این همه سختی نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، با گل حساس و تعیین کننده لوییس سوارز در دقیقه 89 بود که اتلتیکومادرید موفق به غلبه بر اوساسونا و حفظ صدرنشینی شد. لوییس سوارز در پایان این مسابقه مدعی شد اتلتیکومادرید خیلی خوب بازی کرده، اما تحمل این دشواری ها برای کسب موفقیت طبیعی است.

 

لوییس سوارز گفت: این یکی از بهترین بازی های فصل ما بود و لایق این همه دشواری برای کسب پیروزی نبودیم. همه بازیکنان به خصوص خودم بارها در گلزنی ناکام ماندیم، اما برای کسب موفقیت باید دشواری های زیادی را متحمل شد.

 

1602525

 

همه به شما می گویند تحمل درد و شرایط دشوار یکی از شعارهای اتلتیکو است، اما من فکر نمی کردم اینقدر این موضوع به وضوح دیده شود. همه به دنبال تلاش و فداکاری بوده و افراد زیادی هستند که تلاش می کنند تا باشگاه به اهداف خود برسد. حالا زمان استراحت و آماده شدن برای بازی بعدی است.

 

زمانی که رفتیم آب بنوشیم به ما گفتند رئال مادرید از حریف پیش افتاده و این خبر می توانست ما را عصبی بکند، اما ما می دانستیم که برای خلق موقعیت باید صبور باشیم. دیدار هفته پایانی برابر وایادولید؟ باید در مهمترین بازی فصل پیروز شویم، ما دیدارهای حساس فراوانی داشته ایم، اما این یکی برای رسیدن به هدف بسیار مهم است.

 

بازیکنان اتلتیکومادرید درباره گل دقیقه 89 به من چه گفتند؟ یادم نمی آید."

دیدگاه‌ها