کد خبر : 1755987 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 01:25 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی می‌تواند تیم را به روزهای خوب برساند؛

نقی‌زاده: منتظر باشید تا برگردیم!

هافبک مس رفسنجان به باشگاه و هواداران‌شان می‌گوید دوباره به روزهای خوب برمی‌گردند.

نقی‌زاده: منتظر باشید تا برگردیم!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده در حالی مقابل سپاهان و تیم فصل گذشته‌اش به میدان رفت که جزو معدود بازیکنان خوب تیمش بود و توانست یک پاس گل بدهد و دو ضربه در چارچوب داشته باشد که یکی از آنها را سید پیام نیازمند از گوشه دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

 

نقی‌زاده درباره دیدار سپاهان و مس رفسنجان گفت: بازی خوبی نبود؛ گل را زدیم، اما نتوانستیم از آن محافظت کنیم و شرمنده باشگاه، کادر فنی و هواداران تیم شدیم. امیدوارم بتوانیم این نتایج اخیرمان را جبران کرده و نتایج خوبی بگیریم.

 

او ادامه داد: در نیم‌فصل اول و در این بُرهه زمانی هم نتوانستیم در چند مسابقه نتیجه بگیریم، اما کادر فنی و در راس آن آقای ربیعی توانستند تیم را جمع و جور کنند. از اینجا به هواداران و باشگاه قول می‌دهم که آقای ربیعی دوباره می‌توانند تیم را به روزهای خوب برگردانند تا نتایج درخشان را شاهد باشیم.

 

هافبک سابق سپاهان و کنونی مس در خصوص اینکه گل اول را زدند ولی پس از آن شکست سنگینی متحمل شدند، ابراز کرد: بسیاری از شرایط دست به دست هم داد تا ما در چند مسابقه اخیرمان نتیجه نگیریم. بدشانسی زیادی داشتیم و مقابل سپاهان هم خیلی سرحال نبودیم.

 

نقی‌زاده تاکید کرد: به هواداران و باشگاه مس رفسنجان قول می‌دهم کادر فنی و بازیکنان این نتایج را جبران می‌کنند و به روزهای خوب برمی‌گردیم. ضمن اینکه تیم ما در نخستین سال حضورش در لیگ برتر به هدف خود که بقا در این فصل بود، رسیده که واقعا هم کار سختی بود. باید سطح انگیزشی تیم ما بالا برود تا دوباره نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها