کد خبر : 1756019 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:03 | 35.8K بازدید | 6 دیدگاه

تکذیب توطئه هفته‌ آخری علیه سردار آزمون

سردار آزمون در هفته ی پایانی لیگ برتر روسیه در برابر تامبوف بازی نکرد و همین موجب شد تا آرتم در این بازی 4 بار شانس گلزنی به دست بیاورد و در جدول گل زنان از سردار آزمون پیشی بگیرد.

تکذیب توطئه هفته‌ آخری علیه سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در پایان تیم بازی اعلام شد زنیت 5-1 برنده شده است و زننده ی 4 گل آرتم بوده همه این پیش بینی را کردند که زنیت و سماک عمدا کاری کردند که عنوان آقای گلی بازی ها به سردار آزمون نرسد! در حالی که مشخص نبود زنیت در این بازی به برتری پر گل می رسد و از سویی 4 گل از 5 گل را آرتم به ثمر می رساند که پیش از این بازی 3 گل کمتر از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به ثمر رسانده بود. 

 

سماک برای این بازی به همه ی بازیکنان خارجی تیمش استراحت داده بود و آنها را همراه خود به اردوی تیم نبرد. به واقع با توجه به اینکه قهرمانی تیم زنیت محرز شده بود سماک به بازیکنان خارجی تیمش استراحت داده بود و از آنها خواسته بود برای بازگشت به کشورشان برنامه ریزی کنند. این اتفاق در خیلی از تیم های قهرمان رخ می دهد و در هفته های پایانی سعی می کنند از نفرات ذخیره خود استفاده کنند اما به طور حتم سرمربی زنیت تصور نمی کرد این کار او موجب می شود که سردار آزمون براحتی آقای گلی لیگ برتر روسیه را از دست دهد. 

 

سرگئی سماک در مورد این رفتار خود توضیح می دهد و می گوید:«  این به دلیل برگزاری آخرین بازی زنیت در خارج  از خانه بود و به آنها استراحت داده بودیم. بسیاری از لژیونرهای زنیت در جاهای دوری زندگی می‌کنند و پروازها زمان زیادی طول می‌کشید. باید محدودیت‌های ویروس کرونا و قرنطینه را هم در نظر می‌گرفتیم. وقتی فرصتی پیش آمد تا استراحت بیشتری کنند این کار را انجام دادیم.»

 

بنابر این باید گفت توطئه ای علیه سردار آزمون در کار نبوده است. هر چند تصمیم سرمربی زنیت موجب شد تا سردار آزمون یک افتخار بزرگ را از دست داد. عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه.

دیدگاه‌ها