کد خبر : 1756022 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:09 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت مسجد سلیمان؛ بدون گل خورده با فکری

در سه هفته ای که محمود فکری هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را برعهده گرفته این تیم گلی را از حریفان دریافت نکرده است که آمار جالب توجهی به حساب می آید.

نفت مسجد سلیمان؛ بدون گل خورده با فکری 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در بازی نخست با هدایت محمود فکری در خانه ی تیم سپاهان به نتیجه ی مساوی بدون گل دست یافت. در ادامه نفت مسجد سلیمان در خانه میزبان تیم خوب مس رفسنجان بود که این تیم را با یک گل شکست داد و همین نتیجه را در بازی با ماشین سازی که شب گذشته برگزار شد، تکرار کرد. نخوردن حتی یک گل در سه بازی اخیر به اندازه ی کسب 7 امتیاز ارزشمند بود و می تواند به نفت مسجد سلیمان در هفته های پایانی برای ادامه ی سیر صعودی کمک کند. 

 

روحیه ی مبارزه طلبی که محمود فکری به شاگردانش تزریق کرده و این را فصل گذشته در نساجی هم شاهد بودیم موجب شده تا بازیکنان نفت مسجد سلیمان زمانی که توپ را از دست می دهند همه پشت توپ بیایند و هدفشان توپ گیری از حریف و حرکت به سمت حمله ی بعدی باشد. البته در این بین باید نمایش مردان خط دفاعی تیم نفت مسجد سلیمان را هم تحسین کرد. از فرهاد مجد کرمانشاهی دروازه بان تیم گرفته که در دو بازی قبلی در برابر سپاهان و مس سیوهای خوبی داشت. یا بهروز نوروزی فرد که در قلب خط دفاعی تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان یک رهبر خوب عمل می کند و شب گذشته در بازی با ماشین سازی هم یکی از خوب های تیمش بود. 

 

1602615

 

با روندی که نفت مسجد سلیمان در پیش گرفته به نظر می رسد در هفته های بعدی هم می توانیم شاهد ارایه بازی های خوب و نتایج خوب از سوی این تیم باشیم. تیمی که در ابتدای فصل هم با مجتبی حسینی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و خوب نتیجه می گرفت. نکته ی جالب اینکه محمود فکری بعد از حضور در تیم نفت مسجد سلیمان یکی از کارهای جالبی که انجام داده بود تشکر از مجتبی حسینی به خاطر تیم خوبی که بسته است، بود.

 

1602614

دیدگاه‌ها