کد خبر : 1756026 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:22 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

رفتار جالب معلم گل زن؛ تقدیم گل به حقیقی

گل گهر با گل نوید عاشوری ذوب آهن را یک بر صفر شکست داد تا بعد از شکست در برابر فولاد به سه امتیاز ارزشمند دست یابد و هم چنان یکی از تیم های بالانشین جدول باشد.

رفتار جالب معلم گل زن؛ تقدیم گل به حقیقی 

به گزارش "ورزش سه"، این گل در حالی به ثمر رسید که نوید عاشوری در ترکیب اصلی تیمش برای این بازی قرار نگرفته بود؛ امیر قلعه نویی در این بازی به خاطر شکست در برابر فولاد چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود که یکی از آنها نشاندن علیرضا حقیقی روی نیمکت بود. به خاطر اشتباهی که در بازی با فولاد در دریافت گل داشت و در پایان بازی به صراحت به این نکته اشاره کرد و حتی از امیر قلعه نویی و هم تیمی هایش عذرخواهی کرد که این یک رفتار حرفه ای از سوی او در فوتبال حرفه ای بود. به هر صورت نوید عاشوری بعد از اینکه در نیمه ی دوم به میدان آمد تحرک خوبی به خط حمله ی تیمش داد و در ادامه خودش دروازه ی تیم ذوب آهن را باز کرد و در نهایت گل گهر با همین یک گل تیمی را شکست داد که در بازی پیشین دست بکار بزرگی زده بود و در برابر استقلال در تهران دو بر صفر پیروز شده بود. 

 

نوید عاشوری که یکی از بازیکنان بدون حاشیه و با اخلاق فوتبال کشور بشمار می رود و معلم ورزش است بعد از این بازی گلش را به علیرضا حقیقی تقدیم کرد و گفت:« این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود و خوشحالم که برای تیمم بازیکن مؤثری بودم. این گل را هم به علیرضا حقیقی تقدیم می‌کنم که بعد از بازی با فولاد کمی تحت فشار قرار داشت. همه ما یک تیم متحد هستیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.»

دیدگاه‌ها