کد خبر : 1756035 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:26 | 27.8K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره سابق بارسا مسحور فوتبال اسپانیا؛

حیرت گری لینه‌کر از رقابت قهرمانی لالیگا

گری لینه‌کر، ستاره سابق، فوتبال انگلیس، در توییتر خود از لالیگا تمجید کرد.

حیرت گری لینه‌کر از رقابت قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه‌کر شب گذشته درباره اتفاقاتی که در کورس قهرمانی لالیگا در حال رخ دادن است در توییتر خود صحبت کرد و از "اتفاقات فوق العاده ای که در این لیگ می افتد" تمجید کرد.

شب گذشته در لالیگا تیم های مدعی قهرمانی همزمان به میدان رفتند و یکی از شب های به یاد ماندنی و هیجان انگیز فوتبال اسپانیا را رقم زدند. در حالی که تمام 10 بازی این هفته همزمان برگزار می شد، همه چیز برای مدعیان قهرمانی ممکن بود ظرف 90 دقیقه از دست برود.

یکی از کسانی که به شدت از این نمایش لذت برد، گری لینه‌کر بود. بازیکن سابق بارسلونا در توییتر از شگفتی خود سخن گفت.

 

1602631

 

لینه‌کر نوشت: "عجب چیزهای فوق العاده ای در لالیگا رخ داده. اتلتیکو هشت دقیقه مانده به پایان بازی عقب بود و حالا با لوییس سوارز که یک گل محشر زد، دو دقیقه مانده با پایان بازی پیش افتاده است."

اتلتیکو مادرید شب گذشته میزبان اوساسونا بود. شاگردان دیگو سیمئونه با گلی که در دقیقه 75 دریافت کردند، در آستانه سکته قلبی رویای قهرمانی را از دست رفته می دیدند اما معجزه اتلتیکو در دقایق پایانی بازی آغاز شد. در دقیقه 82 بود رنان لودی موفق شد ارسال ژائو فلیکس را تبدیل به گل کرده و زننده گل تساوی اتلتیکو لقب بگیرد. در دقیقه 85 این بار ارسال یان کاراسکو با ضربه زمینی سوارز درون محوطه تبدیل به گل دوم اتلتیکو شد تا روخی بلانکو در این دیدار حساس به پیروزی برسد و همچنان صدرنشین لالیگا و شانس اول قهرمانی باقی بماند.

 

 

 

دیدگاه‌ها