کد خبر : 1756046 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:07 | 53.7K بازدید | 5 دیدگاه

بازسازی صحنه تلخ ایران-ژاپن در اصفهان (عکس)

اتفاق عجیبی که در جریان بازی ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا رخ داده بود، روز گذشته در اصفهان تکرار شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان نتیجه عجیبی به همراه داشت؛ شاگردان محرم نویدکیا در این دیدار بعد از دریافت یک گل زودهنگام خیلی زود به خودشان آمدند و در همان نیمه اول کار را با زدن 4 گل یکسره کردند. آنها در نهایت با نتیجه 5 بر یک مس را شکست دادند.

 

مس رفسنجان که طی هفته های اخیر نشانی از تیم خطرناک و شگفتی ساز نیم فصل اول ندارد، در بازی با سپاهان، خیلی زود به گل رسید اما در ادامه با اشتباهاتی که در خط دفاعی داشت، 5 گل از این تیم دریافت کرد؛ گل هایی که یکی از آنها بینندگان تلویزیونی را به یاد اتفاق تلخی انداخت که در سال 2019 برای تیم ملی ایران رخ داد.

 

در دقیقه 33 بازی و در حالی که سپاهان با نتیجه دو بر یک از مس پیش افتاده بود و همچنان در حال پایه ریزی حملات پی در پی برای رسیدن به گل های بیشتر بود، مدافعان تیم میهمان مرتکب اشتباه عجیب و جبران ناپذیری شدند. آنها به تصور اینکه توپ از خط رد شده، ایستاده و شروع به بحث با یکدیگر کردند و همان توپ به گل سوم سپاهان تبدیل شد.

 

بعد از اینکه ضربه محمد محبی با اختلاف از کنار دروازه داود نوشی صوفیانی رد شد، مدافعان تیم مس که متوجه بیرون نرفتن توپ نشده و به تصور اینکه ضربه بازیکن حریف راهی اوت شده، پشت به جایی که دانیال اسماعیلی فر با دنبال کردن مسیر توپ، صاحب آن شده بود، در حال بحث با یکدیگر بودند.

 

1602638

بعد از این که شوت محمد محبی عرضی از کنار دروازه رد شده و از محوطه جریمه خارج شد، مدافعان تیم مس، بی خبر از اینکه توپ هنوز به اوت نرفته، مشغول بحث با یکدیگر بودند که به یک باره متوجه پاس دانیال اسماعیلی فر شدند؛ هافبک سپاهان به خوبی از غفلت مسی ها استفاده کرده و زمینه ساز گل سوم تیمش شد؛ گلی که امید نورافکن آن را به ثمر رساند.

 

1602639

 

1602637

امید نورافکن با این شوت مهارنشدنی، مدافعان و دروازه بان مس را روی اشتباهی که در موردش صحبت کردیم، جریمه کرده و گل سوم را برای سپاهان به ثمر رساند.

 

چند ثانیه بعد مدافعان مس به یک باره متوجه شدند که توپ هنوز به بیرون نرفته و حمله حریف ادامه دارد؛ البته آنها خیلی دیر متوجه این موضوع شدند چرا که پاس اسماعیلی فر به طرز غافلگیر کننده ای پس از ضربات شهباززاده و کریمی مقابل پای امید نورافکن قرار گرفت و این بازیکن نیز با یک ضربه غیرقابل مهار توپ را به طاق دروازه مس کوبید تا یک گل عجیب در اصفهان به ثمر برسد.

 

مدافعان مس که بعد از دریافت این گل شوکه شده بودند، ناخواسته به بازسازی یک صحنه تلخ برای فوتبالدوستان ایرانی پرداختند؛ صحنه ای که مربوط به دیدار تیم ملی ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 می شد؛ جایی که روی غفلت عجیب مدافعان تیم ملی که مثل مدافعان مس تصور می کردند توپ در جریان بازی نیست و برای اعتراض به سمت داور هجوم برده بودند، ژاپن گل اول را وارد دروازه ایران کرد.

 

این دیدار تلخ در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود تیم ملی ژاپن به پایان رسید تا با یک اشتباه بچه گانه و عجیب و دریافت گلی که اگر به ثمر نمی رسید، شاید اتفاقات دیگری در بازی رقم می خورد، شاگردان کی روش وداعی غمگین با جام ملت های آسیا در یک قدمی فینال داشته باشند.

 

1602636

 

1602635

این صحنه ای است که خیلی معتقد هستند اگر در بازی ایران و ژاپن رخ نمی داد و منجر به گل اول حریف نمی شد، شاید تیم ملی ایران راهی فینال مسابقات می شد.

دیدگاه‌ها