کد خبر : 1756071 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:56 | 17.8K بازدید | 7 دیدگاه

داور چهارم چطور از 50 متری پنالتی دید؟

ماهینی: پیکان اشتباه کرده و پای اشتباهش بایستد

مدافع باتجربه سایپا مدعی است که شکست تیمش در جدال با پیکان غیرفوتبالی بوده و مسوولان نظارتی باید به این مساله ورود کنند.

ماهینی: پیکان اشتباه کرده و پای اشتباهش بایستد

به گزارش "ورزش سه"، دربی خودروسازان با اتفاقات عجیبی همراه بوده که اکنون اعتراض باشگاه سایپا را نیز به همراه داشته است. نارنجی‌پوشان مدعی هستند که در این بازی یک پنالتی اشتباه علیه این تیم اعلام شده و از سوی دیگر حریف با توجه به تخلف در تعویض باید جریمه شود.

 

حسین ماهینی، مدافع راست باتجربه سایپا در خصوص این بازی می‌گوید: بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم و شاید شرایط جدول باعث شد که کمی محتاط باشیم. با این حال می‌توانستیم از این بازی با امتیاز خارج شویم اما اتفاقاتی خارج از عهده ما شکل گرفت.

وی با اشاره به صحنه اعلام پنالتی برای حریف گفت: این واقعا یکی از اشتباهات عجیب این بازی از سوی تیم داوری بود. برای آقای خورشیدی احترام زیادی قائل هستم و همواره به سلامت کاری ایشان اطمینان دارم اما چطور می‌شود این صحنه را پنالتی دانست؟ داور چهارم چطور از 50 متری این صحنه را دید و پنالتی اعلام کرد. خوشبختانه تمامی کارشناسان هم این صحنه را رد کردند و به نظرم تیم ما شایسته باخت در این بازی نبود.

 

مدافع باتجربه نارنجی‌پوشان در ادامه به موضوع 6 تعویض حریف اشاره دارد و مدعی است که تخلف حریف محرز است و باید دستگاه نظارتی و اجرایی فدراسیون پیکان را جریمه کند: اینکه حریف مرتکب اشتباه بزرگی شد بر هیچکس پوشیده نیست. موضوع کاملا واضح است و چطور می‌توان این موضوع را نادیده گرفت. این اشتباه در لیگ ایتالیا هم چندی پیش شکل گرفت و با رای قاطعانه فدراسیون این کشور مبنی بر بازنده شدن 3-0 همراه شد. امیدوارم این جسارت و قاطعیت را در فدراسیون خودمان هم شاهد باشیم.

 

ماهینی در ادامه گفت: باشگاه حریف بهتر است دست از فرافکنی و عذرهای عجیب خود بردارد و این اشتباه را قبول کند. آنها اشتباه کردند و باید پای اشتباه خود بایستند. اگر اینطور باشد که همه تیم‌ها در بازی‌های آینده خود برای حفظ نتیجه و کسب نتیجه یک یار اضافه وارد زمین خواهند کرد و از این برتری استفاده می‌کنند. مگر می‌شود از یک بازیکن اشتباهی سود ببری و بگویی اشتباه شده و هیچ تبعاتی هم نداشته باشد؟ امیدوارم این مساله با دقت تمام مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها