کد خبر : 1756080 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:25 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

می‌خواستم جایی بازی کنم که بیشتر دیده شوم؛

رابط: امیدوارم هیچ بازیکنی در تیم‌ِ بزرگ اشتباه نکند

فردین رابط موفق شد با گل دقیقه پایانی نفت مسجدسلیمان را در خانه به سه امتیاز برساند و ادامه دهنده روزهای خوب شاگردان فکری شد.

رابط: امیدوارم هیچ بازیکنی در تیم‌ِ بزرگ اشتباه نکند

 

به گزارش "ورزش سه"، فردین رابط که زننده گل دقایق پایانی دیدار نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی بود در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در ابتدا خدا را شاکرم که موفق شدم در زمان حساس تک گل بازی را به ثمر برسانم و نتیجه بازی را عوض کنیم. با این پیروزی توانستیم، شرایطمان را در جدول تغییر دهیم.  همان طور که مشاهده کردید ما می توانستیم خیلی بهتر از این ها بازی کنیم. البته ماشین سازی هم به دلیل قعرنشینی با تمام قدرت و برای برد آمده بود. بچه ها تلاش کردند و من هم در دقایق پایانی به زمین آمدم و خوشبختانه توانستم مثمر ثمر باشم، گل بزنم و کمی خودم را از زیر فشار خارج کنم. خوشحالم که هم به تیم کمک کرده ام و هم مردم مسجد سلیمان خوشحال شدند.


رابط که در نیم فصل و در دوران حضور در استقلال مصاحبه ای در مورد سختی های زندگی خود داشت، پس از چند ماه و جدایی از استقلال به سوالی در این رابطه اینطور واکنش نشان داد: همه جا گفتم که قبل از آمدن به استقلال شرایط خیلی سختی داشتم. واقعا خیلی خوشحال بودم که به این تیم آمدم و یک اشتباه باعث شد که نتوانم در استقلال بیشتر از این کار کنم و خودم اشتباهم را پذیرفتم. و بعد هم داستان رفتن به سوئد پیش آمد که همه در جریان بودند ولی مجبور بودم داخل ایران تیمی را انتخاب کنم که بتوانم بیشتر بازی کنم و همه بیشتر فوتبال من را ببینند. برای همین در نیم فصل دوم به نفت مسجدسلیمان آمدم و در اکثر بازی‌ها حضور داشتم و خدا را شکر که موثر بودم تا این بازی که توانستم تک گل بازی را بزنم و خودم را از زیر فشار در بیاورم. گلزنی خیلی برای من خوشحال کننده بود و بیشتر به من انگیزه داد. زمانی که این گل را به ثمر رساندم یک لحظه تصویر گذشته از ذهنم رد شد که چه سختی هایی کشیدم و اینکه چه حرف هایی پشت سرم بود و همه اینها را داشتم تحمل می کردم ولی خوشبختانه توانستم این فشارها را کمتر کنم.

 

1602724

 

 

1602725

فردین رابط در دقیقه 82 جانشین مهران امیری شد و در دقیقه 92 با این ضربه گل سه امتیازی اش را مقابل ماشین سازی ثبت کرد.


رابط در مورد اینکه به گفته خودش در استقلال دچار حواشی شد و آن طور که باید و شاید بازی نکرد و آیا الان با محمود فکری مشکلی دارد یا خیر توضیح داد: در زمانی که در استقلال بازی می کردم هم حاج محمود من را خیلی دوست داشت و در اکثر بازی ها به من میدان می داد. من یک اشتباه قبل از دربی بزرگسالان و در دربی امید ها انجام دادم. سرمربی امیدها یعنی آقای برهانی  می توانست از اشتباهم بگذرد و به من کمک کند، ولی قبول دارم که در ابتدا اشتباه از من بود و واقعا حرکت درستی نبود. این رفتار از عصبانیت بود و در فوتبال از این اتفاقات می‌افتد. امیدوارم هیچ جوانی به خصوص در تیم های بزرگ از این اشتباهات نکند که  برایش بد تمام شود. بر خلاف نظر اکثریت ما با حاج محمود از اول هم مشکل نداشتیم و واقعا آقای فکری بسیار خوش قلب است و امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشد. الان هم در نفت خیلی خوب نتیجه گرفته و از سه بازی دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده و شرایط بسیار خوب شده است.


بازیکن جوان نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال در مورد شکست این تیم در دربی افزود: قطعاً از این باخت ناراحت شدم. همه جا با افتخار گفتم که استقلالی هستم. فقط می‌توانم در ادامه راه برای استقلال آرزوی موفقیت کنم.

دیدگاه‌ها