کد خبر : 1756085 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:42 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

ما فقط می خواهیم عدالت اجرا شود

بارانی: از وضعیت داوری ها، خنده ام می گیرد

کاپیتان سایپا می گوید که از کمیته انضباطی درخواست می کند درخصوص تخلف پیکان، حق را به حقدار بدهند.

بارانی: از وضعیت داوری ها، خنده ام می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، دربی خودروسازان در هفته بیست و سوم لیگ برتر جنجالی از آب درآمد. در حالیکه بازی با تساوی یک – یک در جریان بود، اشکان خورشیدی داور بازی در دقایق پایانی پس از مشورت با داور چهارم، یک پنالتی برای پیکان اعلام کرد که با اعتراض شدید سایپایی ها همراه بود.


محمدصادق بارانی درخصوص دیدار روز گذشته مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود. شرایط ما در جدول به گونه ای بود که باید این بازی را می بردیم ولی متأسفانه یک اشتباه رخ داد که کاملا نتیجه بازی را تغییر داد. همه ما متعجبیم که چگونه داور چهارم از آن فاصله برای تیم پیکان پنالتی گرفت. من برای کادرفنی پیکان ارزش زیادی قائلم ولی من در حال حاضر کاپیتان سایپا هستم و باید از حق تیمم دفاع کنم.


او گفت: فکر می کنم در بازی با نساجی هم یک پنالتی برای ما نگرفتند که کارشناسان داوری اعلام کردند خطای پنالتی بوده است. در این بازی ها چند امتیاز از دست دادیم. در بازی با پیکان هم یک پنالتی خنده دار برای حریف گرفتند و از کسب امتیاز محروم شدیم.
وی درباره وضعیت داوری در لیگ بیستم گفت: بحث بی احترامی به کیفیت یا شخص داوران نیست ولی من بعضی وقت ها خنده ام می گیرد. از آقای عزیزی خادم تقاضا می کنیم عدالت برقرار شود. حواسشان تنها به یکی دو تیم نباشد. درست است بعضی تیم ها طرفدار دارند ولی چشم و امید خیلی از کارگران و خانواده ها نیز به تیم ماست.


بارانی در مورد جریان تعویض ششم پیکان گفت: من که درون زمین بودم و متوجه نشدم. بعد از بازی، از بعضی از عوامل باشگاه پرسیدم گفتند که ظاهرا پیکان یک تعویض اضافی انجام داده است. ما فقط دنبال اجرای عدالت هستیم. قصد شلوغ کاری یا جو دادن نداریم و نمی خواهیم حقی از کسی ضایع شود. تنها از قانون می خواهیم که عدالت را اجرا کنند.


بارانی درباره شانس بقای سایپا با توجه به تغییرات زیاد در این تیم و جابجایی های مربیان روی نیمکت، گفت: همیشه اینگونه بوده است که تغییرات انجام می شود. ولی این اشتباهات باعث شده است تا تیم ما در آخر جدول باشد. ولی هنوز 7 بازی دیگر باقیمانده است و یک تیم می تواند 21 امتیاز کسب کند. اینگونه نیست که بگویند شرایط ما بحرانی است. ما به حدی بازیکن خوب و توانمند داریم که از بازی های باقیمانده بیشترین امتیاز را کسب کنیم و از این شرایط خارج شویم. این اتفاقات ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. اتفاقی که فصل قبل برای گل گهر رخ داد.
او در پایان گفت: نمی دانم این موضوع به کمیته انضباطی برمیگردد یا نه ولی امیدوارم که حق را به حقدار بدهند. انشالله که حق هیچ تیمی ضایع نشود.

دیدگاه‌ها