کد خبر : 1756189 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:40 | 14.1K بازدید | 13 دیدگاه

مسئولیت شکست برعهده سرمربی است؛

ربیعی: قسم می‌خورم مقابل سپاهان شرافت داشتیم

سرمربی مس رفسنجان به شایعات درباره تبانی و کم‌کاری بازیکنان تیمش برای شکست سنگین به سپاهان واکنش تند و قاطعی نشان داد.

ربیعی: قسم می‌خورم مقابل سپاهان شرافت داشتیم

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که تیم فوتبال مس رفسنجان در اصفهان شکستی غیرمنتظره و پنج گله را در مقابل سپاهان متحمل شد، شایعات زیادی در فضای مجازی درباره احتمال کم‌کاری بازیکنان مس در جدال با طلایی‌پوشان اصفهانی مطرح شد که امشب محمد ربیعی سرمربی مسی‌ها با حضور به عنوان میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر، به شایعات واکنش تندی نشان داد.

 

ربیعی در این‌باره گفت: من به شرافت و پاکی یکایک بازیکنان تیمم قسم می‌خورم و اشراف دارم و مطمئن هستم که قطعا چنین مسئله‌ای وجود ندارد؛ این اتفاقات به هر حال در فوتبال و حتی در تیم‌های صاحب‌سبک فوتبال رخ می‌دهد. اما این توجیه بابت شکست نیست البته که اصلا پسندیده نیست که تیمی که روز بدی داشته با چنین صحبت‌هایی مواجه شود و قطعا مسئولیت شکست به عهده سرمربی است.

 

سرمربی مس رفسنجان با ادامه توضیحات خود در دفاع از بازیکنان تیمش افزود: من با بازیکنان تیمم زندگی می‌کنم و همه آن‌ها را به لحاظ شخصیتی، روانی و ذهنیتی کاملا می‌شناسم و با آن‌ها آشنا هستم. در بازی با سپاهان اشتباهاتی داشتیم و این مسئله قطعا مورد بررسی قرار می‌گیرد. به دلیل این‌که فشار غیرمعقولی روی تیم ما بود و در دو هفته گذشته هم مقابل نساجی و نفت مسجدسلیمان شکست خورده بودیم، این شکست سنگین برای ما مقابل سپاهان رقم خورد و تاثیر خودش را به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تیم‌مان گذاشت. حاضرم قسم بخورم تیم ما با شرافت کامل در بازی با سپاهان حضور یافت اما روز بدی داشتیم.

 

ربیعی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره عملکرد مس در ادامه فصل وعده‌ای داد و گفت: من این را به هواداران تیمم می‌دهم که با تلاش و تمرین بیشتر فصل را درست و در جایگاه خوبی به پایان برسانیم؛ اگر هم در رابطه با این موضوع متوجه مسئله‌ای شویم به شدیدترین شکل ممکن با آن برخورد می‌کنیم. من برای این‌که به تمامی بازیکنانم اطمینان کامل دارم، تمام این شایعات را رد می‌کنم و امیدوارم دیگر چنین بازی از بازیکنان ما تکرار نشود.

دیدگاه‌ها