کد خبر : 1756259 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:21 | 43K بازدید | 1 دیدگاه

میثاقیان دست بردار تاریخ‌سازی نیست (عکس)

اکبر میثاقیان بعد از موفقیت در لیگ برتر و دسته اول، اکنون چالش جدیدی را آغاز کرده و امیدوار به موفقیت در آن است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی باتجربه فوتبال ایران که توانسته طی سالیان اخیر امضای خود را پای صعود و بقای تیم‌های زیادی به ثبت برساند، اینبار چالش بزرگی را برای اولین بار در لیگ دسته دوم استارت زده و امیدوار است در ویستاتوربین نیز با صعود به دسته بالاتر تاریخ سازی جدیدی را به نام خود کند.

 

میثاقیان که برای اولین بار در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حاضر شده، در نیم فصل دوم هدایت تیم ویستاتوربین را برعهده گرفته و طی دو بازی اخیر به دو برد ارزشمند دست یافته تا تیمش در کورس صعود به دسته بالاتر قرار گیرد. شاگردان میثاقیان در دیدار روز گذشته در دربی تهران و در گروه اول این رقابت‌ها برابر اسپاد تهران با گل دیدنی و از راه دور حسین کیانی مقدم به برتری دست یافتند تا اکنون با اختلاف دو امتیازی از صدرنشین امیدوار به صعود به لیگ دسته اول قرار گیرند.

 

 

 

1602987

 

 

 

 

 

سرمربی باتجربه ویستاتوربین پیش از این تیم‌های شموشک، پدیده مشهد، آلومینیوم هرمزگان، ابومسلم و شهرداری تبریز را به دسته بالاتر آورده و در تیم‌های ملوان، ابومسلم و ... نیز توانسته علیرغم شرایط سخت در نهایت مجوز بقای آنها را کسب کند. او اکنون با حضور در لیگ دسته دوم و تیم ویستاتوربین امیدوار است تیمش را به لیگ آزادگان برساند و از این چالش بزرگ را نیز به سلامت عبور کند.

دیدگاه‌ها