کد خبر : 1756313 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:44 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

قطعی‌شدن جدایی داوید لوئیز و واکنش احساسی آرتتا

جدایی داوید لوئیز از آرسنال قطعی شد و میکل آرتتا نیز واکنش احساسی نسبت به این مسئله نشان داد.

قطعی‌شدن جدایی داوید لوئیز و واکنش احساسی آرتتا

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پس از انتقال به آرسنال، داوید لوئیز در پایان فصل و به شکل آزاد از جمع توپچی ها جدا خواهد شد. در واقع لوئیز و آرسنال طی هفته های گذشته مذاکراتی با یکدیگر انجام دادند اما این نتیجه حاصل شد که جدایی به نفع هر دو طرف است.

 

 

1500082

 

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال درباره جدایی داوید لوئیز گفت: " او بازیکنی است که در فوتبال همه چیز را برده است و من این شانس را داشتم که 18 ماه با او کار کنم و واقعاً از آن لذت بردم. من واقعاً فکر می‌کنم لحظات خوبی را در کنار یکدیگر پشت سر گذاشتیم و واقعاً برای ما مفید بود، دوستش داریم و قدرش را می دانیم."

 

آرتتا در ادامه گفت: "من از او تشکر می‌کنم و برای او در فصل آینده بهترین ها را آرزو می کنم. ما در چند ماه گذشته صحبت‌های بسیار واضحی با یکدیگر انجام دادیم. ما سال گذشته تصمیم بسیار دشواری اتخاذ کردیم و موفق شدیم با وجود تمام مشکلات به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا او را یک فصل دیگر نگه داریم. او بهترین تلاش خود را انجام داده است و سعی می کنم تا جایی که ممکن است به وی کمک کنم. باشگاه نیز همین طور.

 

 

1603046

 

 

در واقع بعد از مذاکرات به این نتیجه رسیدیم که بهترین کار جدایی است. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و حالا بسیار ناراحتم چرا که از نظر عاطفی شما با بازیکنان ارتباط زیادی برقرار می کنید."

دیدگاه‌ها